To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Wrocław: REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU KOSZAROWEGO PRZY UL. DOMAŃSKIEGO W OPOLU - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 177661 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291940 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU KOSZAROWEGO PRZY UL. DOMAŃSKIEGO W OPOLU - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ OGÓLNA obejmuje: 1. Organizacja terenu budowy: Zaplecze budowy zorganizować i bezwzględnie wyposażyć, na czas prowadzenia robót budowlanych w kontenery: biuro kierownika budowy, niezbędną ilość kontenerów socjalnych (dla pracowników), magazynowych, WC typu TOI -TOI, a ponadto obowiązkowo wygrodzić zaplecze budowy z elementów trwałych i nieprześwitujących - wszystko staraniem i na koszt Wykonawcy robót. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i 4WOG w Gliwicach. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Z uwagi na fakt eksploatacji kompleksu, w ramach robót należy przewidzieć, po demontażu odcinków ogrodzenia, postawienie ogrodzenia tymczasowego z elementów trwałych systemowych połączonych ze sobą oraz połączonych z ogrodzeniem jeszcze czy już wymienionym. Wymianę,remont lub przebudowę odcinków czy elementów ogrodzenia należy uzgadniać na bieżąco z Użytkownikiem kompleksu. 2. Demontaż, utylizacja, odzysk: Zdemontowane materiały metalowe przekazać do SOI w Opolu mieszczącego się w kompleksie. Gruz uzyskany z wszelkich rozbiórek oraz nadmiar ziemi wywieźć na wysypisko śmieci,składowisko. Zamawiający będzie wymagał od firmy wykonującej - karty przekazania odpadów oraz protokółów zdawczo - odbiorczych złomu. Koszty składowania i utylizacji gruzu, ziemi ,bieżącej obsługi geodezyjnej oraz pomiarów powykonawczych i innych usług przewidywać do rozliczenia w kosztach pośrednich. ZAKRES ZADANIA W TYM ROBÓT. 1.1. W pierwszym etapie zadania wymagane jest opracowanie projektu budowlanego z elementami wykonawczymi umożliwiającym rozpoczęcie realizacji robót. Etap ten obejmuje wykonanie: 1. projektu budowlanego z elementami wykonawczymi wraz z uzgodnieniami a w tym z: -Dowódcą 10 Brygady Logistycznej w Opolu, Komendantem 4 WOG w Gliwicach, -za ZUD z p.W, Mitkiewiczem w RZI we Wrocławiu na planie zagospodarowania terenu włączonego do projektu budowlanego w zakresie przebiegu trasy ogrodzenia. 2. częściowej zmiany trasy ogrodzenia by biegła ona po granicy MON, 3. zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę z Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. 4. uzyskanie pozwolenia na budowę determinuje termin rozpoczęcia robót. 5. projekt budowlany przed złożeniem wniosku o jego zatwierdzenie i wydanie pozwolenia na budowę, winien być odebrany przez Zamawiającego na posiedzeniu Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i Remontowych w terminie do 20 dni od daty złożenia kompletnego opracowania. 6. Protokół ww oraz prawomocna decyzja pozwolenia na budowę stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonanie I etapu zadania. Termin realizacji I etapu-do 16.12.2013r. 1.2.Drugim etapem zadania jest fizyczne wykonanie remontu ogrodzenia. W zakresie robót ogólnobudowlanych: - wykonanie rozbiórek ogrodzenia odcinkami uzgodnionymi z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej w Opolu, -demontaż elementów ogrodzenia w tym bram i furtek , -wywozy i utylizacja gruzu i nadmiaru ziemi, -demontaż zadaszenia budynku nr 85 od ST. ul. 10 Sudeckiej Brygady Zmechanizowanej, -demontaż prefabrykowanego ukrycia strzeleckiego po uprzednim jego odkopaniu z odwiezieniem na teren kompleksu a zlokalizowanego pod cokołem ogrodzenia historycznego przy ul. Domańskiego, -cięcia sanitarne drzew i krzaków, usunięcie karpy po wyciętym drzewie, -roboty ziemne i fundamentowe pod montaż słupków ogrodzeniowych, bram i furtek oraz bloków żelbetowych zabezpieczających pod bramami i furtkami, -dostawa i montaż słupków ogrodzeniowych, paneli ogrodzeniowych, -dostawa i montaż bram i furtek, -dostosowanie bramy ewakuacyjnej do wymogów przepisów, -uzupełnienie zabezpieczenia ogrodzenia w postaci zwoi drutu ostrzowego typu concertina na odcinkach tego wymagających, -montaż numeracji bram, tablic informacyjnych. Termin realizacji II etapu do 30.09.2014r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SKOCZEŃ FIRMA OGÓLNO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SKOCZEŃ FIRMA OGÓLNO-BUDOWLANA
- FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA MARCIN SKOCZEŃ, ul. KAMIENNA 29/31, 53-307 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 674850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 780000,07
Oferta z najniższą ceną: 780000,07 / Oferta z najwyższą ceną: 827516,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.