Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Wieliczka: Remont dróg powiatowych Powiatu Wielickiego w 2011 r. - likwidacja przełomów
Numer ogłoszenia: 177671 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych Powiatu Wielickiego w 2011 r. - likwidacja przełomów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych polegający na likwidacji przełomów. Zakres robót obejmuje remont odcinków następujących dróg: 1)droga powiatowa nr 2027K w miejscowości Gorzków, 2)droga powiatowa nr 2032K w miejscowości Koźmice Wielkie, 3)droga powiatowa nr 2018K w miejscowości Krakuszowice, 4)droga powiatowa nr 2022K w miejscowości Sułów, 5)droga powiatowa nr 2026K w miejscowości Raciborsko, 6)droga powiatowa nr 2006K w miejscowości Kłaj. Warstwy asfaltowe muszą być ułożone przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych. Miejsce realizacji zamówienia to drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego. Szczegółowy zakres robót został ujęty w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących odpowiednio załączniki: C i D do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem remont lub budowę lub przebudowę drogi o wartości minimum 50 000,00 zł. netto oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy rozliczenie za wykonane zadanie przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostało w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca, w celu oceny spełniania ww. warunku, dokona przeliczenia wartości zadania na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 29.06.2011 r. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach 9.2.3a, 9.2.3b i 9.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonych przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie co najmniej: jednym termosem do transportu mas bitumicznych, jedną rozkładarką do nawierzchni bitumicznych; jednym walcem statycznym stalowym i ogumionym; jednym samochodem ciężarowym, samowyładowczym o ładowności minimum 15 ton; jedną koparką podsiębierną. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie 9.2.3a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, (złożonego przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; wraz z załączeniem oświadczenia, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394. ) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach 9.2.3a, 9.2.3c i 9.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonych przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) sytuacji ekonomicznej: Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie 9.2.3a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonego przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. b) sytuacji finansowej: Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie 9.2.3a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonego przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową oraz posiada ubezpieczenie na sumę gwarancyjną w innej walucie niż w złotych polskich, w celu złożenia ww. oświadczenia Wykonawca dokona przeliczenia wymaganych wartości na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 29.06.2011 r.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik A, 2) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto), 3) Pełnomocnictwo, (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej - zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., 4) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo - rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3 w 2025 r.
- "Przebudowa podłużni Baum na poz. IIw w Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Brodnica.
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg powiatowych, DK94 i DW911
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg gminnych
- Budowa drogi gminnej relacji Ponin - Kobylniki
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
- Przebudowa drogi gminnej Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.