eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPrzetarg nieograniczony na świadczenie usług żywienia pacjentów SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu w systemie cateringowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Elbląg: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług żywienia pacjentów SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu w systemie cateringowym
Numer ogłoszenia: 177675 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług żywienia pacjentów SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu w systemie cateringowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia pacjentów SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu w systemie cateringowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej trzech usług odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usługi żywienia zbiorowego w systemie cateringowym, w jednostkach ochrony zdrowia z zastosowaniem zasad systemu HACCP oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. System HACCP musi dotyczyć kuchni, w której będą produkowane posiłki dla Zamawiającego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz środków transportu przystosowanych do przewożenia żywności wraz z opinią sanitarną dotyczącą środków transportu, które będą wykorzystywane podczas realizacji zamówienia, wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi iż posiada do najmniej 1 środek transportu przystosowany do przewożenia żywności wraz z opinią sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą tego środka transportu, który będzie wykorzystywany podczas realizacji zamówienia. Decyzję/zezwolenie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydanej na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) potwierdzającej, że kuchnia, w której będą przygotowane posiłki dla Zamawiającego spełnia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi iż posiada Decyzję/zezwolenie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydanej na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) potwierdzającej, że kuchnia, w której będą przygotowane posiłki spełnia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych. Zaświadczenie /opinię/ Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą produkowane posiłki dla Zamawiającego, spełnia wymagania konieczne do produkcji, dystrybucji i transportu posiłków dla Zamawiającego - zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi iż posiada zaświadczenie /opinię/ Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą produkowane posiłki dla Zamawiającego, spełnia wymagania konieczne do produkcji, dystrybucji i transportu posiłków dla Zamawiającego - zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób z uprawnieniami dietetyka, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia co najmniej 2 osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000,00 PLN. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na dzień zawarcia umowy opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę (deliktową i kontraktową), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł., lub dołączy do oferty oświadczenie, że przed podpisaniem umowy będzie posiadał opłaconą polisę (deliktową i kontraktową), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej trzech usług odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usługi żywienia zbiorowego w systemie cateringowym, w jednostkach ochrony zdrowia z zastosowaniem zasad systemu HACCP oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. System HACCP musi dotyczyć kuchni, w której będą produkowane posiłki dla Zamawiającego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenia potwierdzającego, że świadczona przez Wykonawcę usługa będzie realizowana zgodnie z wymogami prawa w przedmiotowym zakresie tym również wytycznymi podanymi w Załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Aktualnego certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, iż Wykonawca posiada wdrożony system HACCP. 3. Aktualnego certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzający iż Wykonawca świadczy usługi w zakresie żywienia zbiorowego zgodnie z normą ISO 22000:2005 4. Oświadczenia, iż Wykonawca nie będzie powierzał przygotowywania posiłków podwykonawcom. 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż materiały przewidziane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia tj: termosy do przewozu posiłków, pojemniki GN wykonane ze stali kwasoodpornej będą fabrycznie nowe oraz będą spełniały wymogi HACCP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Odległość - 20
  • 3 - Doświadczenie - 5
  • 4 - Iso - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.