Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Janów Lubelski: Doposażenie stołówek szkolnych i punktów wydawania posiłków w sprzęt i urządzenia
Numer ogłoszenia: 177688 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 23, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724676, fax 015 8724676 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsjl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie stołówek szkolnych i punktów wydawania posiłków w sprzęt i urządzenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i stołówek w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Janów Lubelski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 28.61.11.00 - Noże Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.11.00 - Noże Oryginalny kod CPV: 26.21.41.10 - Zlewozmywaki Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.13.00 - Umywalki Oryginalny kod CPV: 26.21.21.20 - Naczynia Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.20 - Półmiski Oryginalny kod CPV: 28.51.22.10 - Naczynia do gotowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania Oryginalny kod CPV: 36.67.11.50 - Termosy Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.50 - Termosy Oryginalny kod CPV: 26.21.21.10 - Talerze Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.10 - Talerze Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.32.00 - Meble do jadalni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.32.00 - Meble do jadalni Oryginalny kod CPV: 29.23.13.10 - Urządzenia mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące Oryginalny kod CPV: 28.61.40.00 - Łyżki, widelce Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.30.00 - Łyżki, widelce Oryginalny kod CPV: 29.84.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny Kod CPV wg słownika 2008: 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny Oryginalny kod CPV: 28.61.11.20 - Noże kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.11.20 - Noże kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.83.62.00 - Urządzenia chłodzące Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 pkt 1 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Wzór umowy 4)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsjl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Boh. Poryt. Wzgórza 23 23-300 Janów Lubelski opsjl@wp.pl E-mail www.opsjl.pl Godziny urzędowania od 7.30 do 15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Boh. Poryt. Wzgórza 23 23-300 Janów Lubelski opsjl@wp.pl E-mail www.opsjl.pl Godziny urzędowania od 7.30 do 15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2008.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawy materiałów operacyjnych kręgosłupa - 2025
- Budowa kanalizacji sanitarnej z podłączeniami posesji za pomocą podłączeń w postaci łączników oraz odtworzenie nawierzchni drogowych
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.