Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Wąsosz: Dostawa dziennie około 260 sztuk słodkich bułek z nadzieniem, w roku szkolnym 2008-2009 do 5 szkół na terenie Gminy Wąsosz
Numer ogłoszenia: 177729 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, woj. podlaskie, tel. 086 2731001 w. 18, fax 086 2731001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dziennie około 260 sztuk słodkich bułek z nadzieniem, w roku szkolnym 2008-2009 do 5 szkół na terenie Gminy Wąsosz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dziennie około 260 sztuk słodkich bułek z nadzieniem w roku szkolnym 2008-2009 do 5 szkół na terenie Gminy Wąsosz. Bułki powinne być z nadzieniem, o wadze 100 gram. .Bułki do poszczególnych szkół powinne być dostarczane codziennie w godzinach 7.30 do 8.30 Bułeczki te są przeznaczone dla osobób uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydawanych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wąsoszu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005r o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 z późn.zm.) . Ilość dostarczanych dziennie bułek słodkich z nadzieniem do poszczgólnych szkół szacuje się następująco: a Szkoła Podstawowa w Ławsku - 86, b Szkoła Podstawowa w Żebrach - 30, c Szkoła Podstawowa w Niecickach - 46, d Szkoła Podstawowa w Sulewie -Kownatach - 74, e Szkoła Podstawowa w Kędziorowie - 24, Razem dziennie ok. 260 bułek słodkich z nadzieniem . W trakcie trwania zamówienia ilość dostarczanych bułek słodkich z nadzieniem szacuje się na około 47.320 ,może ulec zmianie i będzie zależna od faktycznych potrzeb .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.61.25.00 - Produkty piekarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.25.00 - Produkty piekarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i niniejszej SIWZ w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5. Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, 6. Zapoznali się ze SIWZ oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag, 7. Złożą komplet wymaganych dokumentów, 8. Spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełni
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Kompletny i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 1. 2. Aktualny zawierający dane od ostatniej zmiany odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z ww dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę. 5.Oświadczenie zgodnie z załącznik Nr 3 6.Proponowany wzór umowy parafowany na każdej stronie przez wykonawcę Zamawiający będzie wzywał Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli żądanych dokumentów do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których Oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.). W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_wasosz/bip/index.php?event=home
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wąsosz Plac Rrzędziana 8 19-222 Wąsosz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wąsosz Plac Rrzędziana 8 19-222 Wąsosz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.