To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Szamocin: Przebudowa drogi gminnej ul. Chodzieska , ul. Staszica wraz z infrastrukturą w Szamocinie
Numer ogłoszenia: 177752 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119014 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Chodzieska , ul. Staszica wraz z infrastrukturą w Szamocinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem opracowania jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie dróg gminnych - ul. Chodzieskiej, ul. Staszica w Szamocinie stanowiących połączenie drogi wojewódzkiej nr 190 - ul. Margonińska z drogą wojewódzką nr 191 - ul. Dworcowa. Długości przebudowywanych dróg wynoszą: - przebudowa drogi gminnej - ul. Chodzieska: odcinek A-B-C-D-E 641,50m - przebudowa drogi gminnej - ul. Staszica: odcinek F-G-H 261,50m odcinek I-J 119,70m RAZEM: 1022,70m Przebiegu trasy w planie przebudowywanych ulic nie zmieniono. Projektowana niweleta nawierzchni jezdni na przebudowywanej ulicy Chodzieskiej została podyktowana istniejącą niweletą którą podniesiono równolegle o 9cm. Natomiast projektowaną niweletę nawierzchni jezdni ulicy Staszica należy poprowadzić po terenie. Przyjęto następujące przekroje normalne ulic: ul. Chodzieska: Odcinek A-B-C o długości 394,00m - przekrój uliczny z obustronnym chodnikiem: - szerokość jezdni - 6,00m - szerokość chodnika po stronie prawej - 2,00m (przełożenie istniejącego) - szerokość chodnika po stronie lewej - 1,60m - szerokość pasa zieleni po stronie prawej pomiędzy krawędzią jezdni a chodnikiem od 73,50 do C - 2,00m (w rejonie punktu B - szerokość zmienna) Odcinek C-D-E o długości 247,50m - przekrój półuliczny z jednostronnym chodnikiem po stronie prawej: - szerokość jezdni - 6,00m - szerokość chodnika - 1,40m - szerokość pasa zieleni pomiędzy krawędzią jezdni a chodnikiem - 1,50m ul. Staszica: Odcinek F-G-H o długości 261,50m - ciąg pieszo - jezdny: - szerokość jezdni - 4,00m Odcinek I-J o długości 119,70m - ciąg pieszo - jezdny: - szerokość jezdni - 4,00m Konstrukcję nawierzchni jezdni projektuje się na kategorię ruchu KR1 j.n.: Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Chodzieskiej: - warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego - warstwa wyrównawcza z masy mineralno - bitumicznej (wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego w ilości 100kg na m2) - istniejąca nawierzchnia bitumiczna Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Staszica: - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa podsypkowa grubości 20 cm z piasku średniego. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach na posesje: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm koloru czerwony - warstwa podsypkowa grubości 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa w stosunku 1:4 - podbudowa grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - podsypka grubości 10 cm z piasku średniego Konstrukcja nawierzchni chodnika ul. Chodzieska to: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm koloru szarego (na odcinku A-C po stronie prawej płyty chodnikowe 0,25 x 0,50 m koloru czerwonego z rozbiórki) - warstwa podsypkowa grubości 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa w stosunku 1:4 Obramowanie konstrukcji nawierzchni jezdni ul. Chodzieskiej to krawężnik betonowy wystający 15 x 30 cm, ułożony na podsypce cementowo - piaskowej i na ławie betonowej z oporem z betonu B15. Obramowanie chodnika to obrzeże betonowe 8 x 30 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4. Obramowanie jezdni ul. Staszica to krawężnik betonowy zatopiony 15 x 30cm. Odwodnienie: Ulica Chodzieska: Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni i chodników odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne: - odcinek A-B-C do istniejących kratek ściekowych - odcinek C-D-E do ścieku przykrawężnikowego o szer. 20cm z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i projektowanego kolektora deszczowego poprzez studzienki ściekowe po stronie prawej i do rowu lewego poprzez pobocze Kanalizacja deszczowa projektowana jest z rur PP O400 ułożonych na podsypce piaskowej gr. 10cm uzbrojona w system studzienek rewizyjnych PVC średnicy O400. Przykanaliki PVC o średnicy O160 odprowadzają wody opadowe ze studzienek ściekowych PVC o średnicy O400 do studzienek rewizyjnych. długość projektowanej kanalizacji deszczowej z rur PP O400 L=189 mb - ilość projektowanych studzienek rewizyjnych z rur PVC O400 6 szt. - ilość projektowanych studzienek ściekowych z rur PVC O400 6 szt. - długość projektowanych przykanalików L=18 mb Ulica Staszica: Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na przyległe grunty. Na odcinku G-H z uwagi na duży spadek podłużny woda opadowa odprowadzana będzie na przyległe grunty poprzez ściek z elementów prefabrykowanych Elementy odwodnieniowe przedstawiono na rys. nr 2.2, i 2.3 - plany sytuacyjne. W ramach niniejszego przedsięwzięcia zostanie również wydłużony istniejący przepust sklepiony pod drogą - ul. Chodzieska w rejonie skrzyżowania z ul. Dworcową. Projekt wydłużenia przepustu drogowego Stanowic będzie odrębne opracowanie. Roboty ziemne: Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta pod konstrukcję jezdni w ul. Staszica i projektowany kolektor deszczowy (wykopy) oraz do zasypania skanalizowanego rowu w ul. Chodzieskiej (nasypy). Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego: Wprowadza się elementy, które poprawią bezpieczeństwo ruchu drogowego, jak niżej: - wydłużenie chodnika po stronie prawej i budowa nowego po stronie lewej w ulicy Chodzieskiej - zwiększenie promienia łuków wyokrąglających krawędź jezdni w miejscu skrzyżowania ulicy Osieckiej z ulicą Dworcową - montaż barier typu SP-06 od strony rowu przydrożnego po stronie lewej w ul. Chodzieskiej - dwa przejścia dla pieszych w ul. Chodzieskiej z oznakowaniem pionowym i poziomym w rejonie punktu B i C - poprawa widoczności poprzez wycięcie krzewów w rejonie skrzyżowań ul. Dworcowej z ul. Chodzieską i ul. Staszica Warunki geotechniczne: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 126z 98) ustala się: Proste warunki gruntowe na podstawie próbnych przekopów i badań makroskopowych tj.: -warstwa gruntu równoległa do powierzchni terenu z rumoszy i żwirów gliniastych o grubości powyżej 1,00 m -zwierciadło wody gruntowej poniżej projektowanego poziomu warstw konstrukcji nawierzchni jezdni -brak występowania niekorzystnych zjawisk geologicznych Pierwszą kategorię geotechniczną z uwagi na: -proste warunki gruntowe -wykopy do głębokości 1,20 m Warunki gruntowo - wodne dla ustalenia grupy nośności podłoża określono na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r., w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Dla określenia konstrukcji nawierzchni jezdni przyjęto grupę nośności podłoża G2 z uwagi na : -warunki wodne przeciętne - wykopy do 1,00 m i występowanie zwierciadła wody do 2,00 m -grunty wątpliwe - rumosze i żwiry gliniaste. Oświetlenie drogowe Oświetlenie drogowe ulic Staszica i Chodzieskiej w Szamocinie Ulica Staszica z istniejącego złącza ZKP-10.1 zasilanego z stacji tr. 03-0774. Przyłącze i złącze kablowo-pomiaroweZKP-10.1 wykona ENEA wg własnego projektu. Obok złącza ZKP-10.1 ustawić szafkę oświetleniowa SO. Połączenia szafki SO z złączem wykonać kablem YAKY 4x25mm2. Ulica Chodzieska - z istniejącego obwodu oświetleniowego na słupie K-10._N przy ul. Chodzieskiej bud. Nr 28, kablem YAKY 4x25mm2 do projektowanego słupa oświetleniowego nr 1. Zabezpieczenie obwodu i sterowanie oświetleniem - istniejące bez zmian. Oświetlenie drogowe ul. Staszica zaprojektowano oprawami sodowymi typu SGS104 SON-T 100W montowanymi bezpośrednio na słupach stalowych ocynkowanych, cylindrycznych stokowych S-70, natomiast ulicy Chodzieskiej oprawami sodowymi SGS203 SON-T 150W na słupach stalowych ocynkowanych, cylindrycznych -stokowych S-90 z wysięgnikami ST-W-1,5m. Słupy należy ustawić na fundamentach betonowych, prefabrykowanych . We wnękach słupów zamontować złącza oświetleniowe IZO składające sie z : Złącza zerowego ZK-2-03 szt. 1 Izolacyjnego złącza fazowego IZK-2-02 szt. 2 Izolacyjnego złącza bezpiecznikowego IZK-2-01 szt. 1 Dopuszcza sie zastosowanie tabliczek bezpiecznikowych zamiast złącz IZO. Połączenie opraw od złącz umieszczonych we wnękach słupów wykonać przewodem YDY3x2,5 750V. Zasilanie oświetlenia ulicy zaprojektowano linia kablowa wykonana kablem YAKY 4x25mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 70 cm. W rowie kabel ułożyć na 10 cm warstwie piasku, a następnie po nasypaniu 10cm warstwy piasku i 15 cm gruntu rodzimego oznaczyć folia koloru niebieskiego. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, NN-0,4kV, rurociągami, drogami wykonać w rurze osłonowej AROT SRS 110. Zachować odległości kabla ułożonego w ziemi od innych kabli i urządzeń podziemnych (pionowa przy skrzyżowaniu i pozioma przy zbliżeniu) zgodnie z norma PN- 76E-05125. Wykopy należy wykonać ręcznie zachowując szczególna ostrożność przy skrzyżowaniu kabli z innymi urządzeniami podziemnymi. Aparaturę do zabezpieczenia i sterowania oświetleniem drogowym ulicy Staszica należy zamontować w szafce SO ustawionej obok złącza ZKP-10.1 wykonanego przez ENEA. Obudowa SO wolnostojąca z poliestru typu OP-58DF. Ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa - samoczynne wyłączenia zasilania. Przewód PEN linii kablowej, oraz słupy uziemić. Uziemienie wykonać bednarka FeZn25x4mm ułożona w rowie kablowym równolegle do kabla. Wykonanie kosztorysów powykonawczych, dokumentacji technicznej powykonawczej. Dokumentacja geodezyjna (inwentaryzacja) wszystkich prac, zatwierdzona przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów l (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań). Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora projekty budowlane. Nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, określają minimalny standard jakościowy materiału lub urządzenia przyjętego do wyceny. UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego w przedmiarach i projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają: 1) przedmiary (kosztorysy ofertowe) robót wartości jednostkowych, wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach robót musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty, 2) projekt budowlany obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; oryginał w wersji papierowej projektu technicznego jest do wglądu u Zamawiającego, Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1783724,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1159790,11
Oferta z najniższą ceną: 1159790,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1742939,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.