Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Brwinów: Zakup pieców kondensacyjnych CO z wyposażeniem i montażem
Numer ogłoszenia: 177787 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Czubinie, Czubin 13, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 729 63 57, faks 0-22 729 63 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pieców kondensacyjnych CO z wyposażeniem i montażem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dwóch kotłów CO do budynku Domu Pomocy Społecznej w Czubinie. 1. Zakres prac obejmuje: a) dostawę do budynku DPS w Czubinie 2 fabrycznie nowych kotłów C.O. - 245kW (z niezbędnym również fabrycznie nowym osprzętem). b) Demontaż starej kotłowni: - 2 kotłów Viessmann typu Simplex 225kW - 2 zasobników c.w.u. Vitocell 500ltr - 2 zaworów 3-drogowych - 6 pomp Grundfos c) Montaż nowej kotłowni: - 2 kotłów kondensacyjnych Viessmann typu Vitocrossal 200 246kW (układ kaskadowy, okablowanie i uruchomienie) - 2 zasobników c.w.u.Vitocell 100-L 500ltr. - 1 wymiennik c.w.u. Vitotrans 222 - 1 Grupa mieszajaca Vitotrans 222 - 2 neutralizatory kondensatu - 2 mieszacze 3-drogowe z napędem - 2 czujniki temperetury - 1 stacja uzdatnianiw wody Aquaset 500-N - 6 pomp elektronicznych Grundfos: (2 szt MAGNA3 F 65-100, 2 szt MAGNA3 F 32-120, 2 szt UPS 25-60 N).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny 09.32.10.00 - Gorąca woda 51.13.50.00 - Usługi instalowania pieców .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAN-REM RZESZOWSKI I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SAN-REM RZESZOWSKI I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA
- SAN - REM Pałka, Rzeszowski Spółka Jawna, ul. Partyzantów 7, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193500,00
Oferta z najniższą ceną: 193500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193500,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. 23.11.2015 r. uległy awarii dwa palniki w dwóch kotłach, których wymiana nie gwarantowała dalszego bezawaryjnego funkcjonowania. W związku, iż obecna pora roku nie pozwala by budynek pozostawał bez ogrzewania oraz nie było dostępu do ciepłej wody, ponieważ stanowi to zagrożenie co najmniej dla zdrowia podopiecznych konieczny jest zakup nowych pieców.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów oraz opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - piec szklarski - postępowanie nr 3
- Dostawa energii cieplnej.
- dostawa urządzeń komputerowych.
więcej: Gorąca woda »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.