Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Jarosław: Dostawa certyfikowanych mebli szkolnych i biurowych dla Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego
ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2.
Numer ogłoszenia: 177800 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej , pl. Mickiewicza 13, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 621 23 11, faks 16 621 23 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonomikjaroslaw.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa-szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa certyfikowanych mebli szkolnych i biurowych dla Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa gotowych do użytku certyfikowanych mebli szkolnych i biurowych w celu prawidłowej realizacji projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia poniżej 200 000 euro. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Szafy; 2) Stoły komputerowe uczniowskie; 3) Stoły komputerowe nauczycielskie; 4) Stoły szkolny 2-osobowe; 5) Krzesła uczniowskie; 6) Krzesła obrotowe lakierowane z podłokietnikami. W ramach dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych i na własny koszt dokonać ustawienia dostarczonych i gotowych do użytkowania mebli w wyznaczonych pomieszczeniach oraz w sposób określony przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie meble (artykuły) stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, b)fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane i nie dotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) nowo wytworzone, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 1 lipca 2012 r.; 2)dostarczone meble muszą być wyraźnie oznakowane komunikatem informującym, że zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypami Programu Kapitał Ludzki i flagą Unii Europejskiej; Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia określa Wykaz Ilościowy Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ekonomikjaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej, 37-500 Jarosław, pl. Mickiewicza 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej, 37-500 Jarosław, pl. Mickiewicza 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu pod nazwą Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania
- "Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Budowa parkingu przy ul. Świętojańskiej (dz. nr ew. gr. 2365, 2364/5, ob. 4) - dokumentacja projektowa".
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla budowy oświetlenia na terenie Gminy Jarosław
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. " Kształcimy dla pracy"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.