Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Łódź: Dostawa materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich oraz murarsko - malarskich
Numer ogłoszenia: 177842 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego, ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, fax 042 2516166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich oraz murarsko - malarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów dla potrzeb Działu technicznego, w tym hydraulicznych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich oraz murarsko - malarskich z podziałem na 5 pakietów asortymentowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.31.21.00 - Emalie i glazury Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.21.00 - Emalie i glazury Oryginalny kod CPV: 31.51.30.00 - Żarówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Oryginalny kod CPV: 25.24.40.00 - Części lamp, oprawy oświetleniowe i szyldy z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.00.00 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego Oryginalny kod CPV: 25.23.21.00 - Wanny, brodziki lub umywalki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne Oryginalny kod CPV: 29.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne Oryginalny kod CPV: 24.31.00.00 - Farby Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.00.00 - Farby Oryginalny kod CPV: 25.12.21.00 - Rury, przewody rurowe i węże z gumy wulkanizowanej Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.14.00 - Zawory i lampy elektronowe Oryginalny kod CPV: 28.63.11.00 - Zamki Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.11.00 - Zamki Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 28.81.22.00 - Wykładziny podłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 36.14.80.00 - Części mebli Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.70.00 - Części mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3. projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Sekcji ds. Zamówień Publicznych, siedziba Zamawiającego, budynek administracji, III p., pok. 31, w godzinach 8:00 - 15:00, bądź drogą pocztową (cena 20 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III p. pokój nr 31..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały elektryczne - 48 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.30.00-5, 25.24.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hydrauliczne - 98 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.14.00-0, 25.23.21.00-7, 25.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ślusarskie - 61 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały stolarskie - 24 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.80.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały murarsko - malarskie - 44 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.21.00-5, 24.31.00.00-0, 28.12.22.00-5, 28.81.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów branży sanitarnej do konserwacji i remontów obiektów budowlanych.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Dostawa wykładzin ochronnych i wózków ręcznych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - pozostałe wyposażenie - postępowanie nr 2
więcej: Żarówki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.