Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Pabianice: Zorganizowanie działań o charakterze środowiskowym dla osób niepełnosprawnych i usamodzielniających się wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych tj.: beneficjentów ostatecznych projektu Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 177858 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach , ul. Traugutta 6a, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-42 215 66 05, faks 0-42 215 66 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie działań o charakterze środowiskowym dla osób niepełnosprawnych i usamodzielniających się wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych tj.: beneficjentów ostatecznych projektu Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. zorganizowanie dwóch 4-dniowych wyjazdów integracyjnych, jednakowych pod względem miejsca i programu wycieczki, w dwóch różnych terminach dla łącznie 80 beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 12 opiekunów (dwa 4-dniowe wyjazdy integracyjne w 2 grupach po 40.b.o. i 6 opiekunów). Wyjazd integracyjny ma zostać zorganizowany w miesiącu lipiec/sierpień/wrzesień 2011 r. (między 28 lipca a 10 sierpnia, między 8 września a 12 września, w jednej z wymienionych miejscowości: Zakopane, Wisła, Krynica Górska, Szklarska Poręba, Świeradów Zdrój, Karpacz - część A 2. zorganizowanie 14-dniowego obozu sportowo-rekreacyjnego dla 42 osób usamodzielnianych w wieku od 18 do 25 lat, beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna. Obóz sportowo-rekreacyjny ma zostać zorganizowany w miesiącu sierpniu 2011 r. (między 15 a 31 sierpnia) nad polskim morzem - część B 3. zorganizowanie wycieczki zagranicznej (od 7 do 10 dni) dla 20 osób niepełnosprawnych- beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 5 opiekunów. Wycieczka zagraniczna ma zostać zorganizowana w Hiszpanii (w rejonach: Bilbao i San Sebastian bądź też Fuengirola-Malaga lub Majorka) w okresie między 1 września 2011 a 30 października 2011 r. - część C.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1 Szczegółowy program wyjazdu dla części A, który powinien zawierać: opis 2 wycieczek uwzględniający atrakcje kulturalne, architektoniczne i przyrodnicze, w każdym dniu trwania imprezy, tj. np.: rejs statkiem, przejazd kolejką górską, przejazd kolejką wąskotorową, wstęp do muzeum itp. opis imprez o charakterze integracyjno - rozrywkowym w każdym dniu trwania imprezy, tj.: dyskoteki z poczęstunkiem, ogniska z pieczeniem kiełbasek, wieczorki taneczne z muzyką na żywo, itp., 2 szczegółowy wykaz zajęć, szczegółowy program wycieczek i szczegółowy program obozu sportowo-rekreacyjnego dla części B, 3 szczegółowy program wycieczki wraz z opisem ośrodka, gdzie będą przebywać uczestnicy wycieczki dla części C
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Traugutta 6a pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:00, miejsce: 7.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Traugutta 6a pokój numer 3/4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równe szanse realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach na podstawie umowy ramowej nr: UDA-POKL.07.01.02-10-007/09-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie dwóch 4-dniowych wyjazdów integracyjnych, jednakowych pod względem miejsca i programu wycieczki, w dwóch różnych terminach dla łącznie 80 beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 12 opiekunów (dwa 4-dniowe wyjazdy integracyjne w 2 grupach po 40.b.o. i 6 opiekunów) - część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie dwóch 4-dniowych wyjazdów integracyjnych, jednakowych pod względem miejsca i programu wycieczki, w dwóch różnych terminach dla łącznie 80 beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 12 opiekunów (dwa 4-dniowe wyjazdy integracyjne w 2 grupach po 40.b.o. i 6 opiekunów). Wyjazd integracyjny ma zostać zorganizowany w miesiącu lipiec/sierpień/wrzesień 2011 r. (między 28 lipca a 10 sierpnia, między 8 września a 12 września, w jednej z wymienionych miejscowości: Zakopane, Wisła, Krynica Górska, Szklarska Poręba, Świeradów Zdrój, Karpacz - część A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zorganizowanie 14-dniowego obozu sportowo-rekreacyjnego dla 42 osób usamodzielnianych w wieku od 18 do 25 lat, beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna - część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie 14-dniowego obozu sportowo-rekreacyjnego dla 42 osób usamodzielnianych w wieku od 18 do 25 lat, beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna. Obóz sportowo-rekreacyjny ma zostać zorganizowany w miesiącu sierpniu 2011 r. (między 15 a 31 sierpnia) nad polskim morzem - część B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zorganizowanie wycieczki zagranicznej (od 7 do 10 dni) dla 20 osób niepełnosprawnych- beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 5 opiekunów. Wycieczka zagraniczna ma zostać zorganizowana w Hiszpanii (w rejonach: Bilbao i San Sebastian bądź też Fuerngirola-Malaga lub Majorka) - część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie wycieczki zagranicznej (od 7 do 10 dni) dla 20 osób niepełnosprawnych- beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 5 opiekunów. Wycieczka zagraniczna ma zostać zorganizowana w Hiszpanii (w rejonach: Bilbao i San Sebastian bądź też Fuengirola-Malaga lub Majorka) w okresie między 1 września 2011 a 30 października 2011 r. - część C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach w latach 2025 - 2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.