eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne oraz aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Zakopane: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne oraz aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków
Numer ogłoszenia: 177863 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne oraz aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne i kartograficzne polegające na wykonaniu regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne oraz aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków, do postępowań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, z podziałem na 2 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, 3) Składanych przez Wykonawców do oferty przetargowej uprawnień geodezyjnych z zakresu I i II prawa geodezyjnego odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych, tj. uprawnień geodezyjnych z zakresu I i II prawa geodezyjnego, potwierdzające posiadanie, wymaganych przepisami prawa, przez Wykonawcę uprawnień zawodowych pozwalających świadczyć usługi będąc przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych, o których mowa wyżej polega na wykonanie następującego zakresu prac: 1) Wykonanie podziału działki oznaczonej jako działka ewidencyjna Nr 129/2 obręb 168 położonej w Zakopane, mającego na celu wydzielenie linii rozgraniczających pasa drogowego ulicy O. Balzera. W ramach wykonywanych prac należy wskazać i markować palikami granice zewnętrzne działki objętej podziałem oraz trwale stabilizować punkty załamania linii granicznych wyznaczających linie rozgraniczające pasa drogowego ulicy O. Balzera w Zakopanem. Przedmiotowe opracowanie obejmuje również sporządzenie wykazu zmian gruntowych dla wydzielonych działek ewidencyjnych zajętych pod pas drogowy (stan prawny hipoteczny)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych, o których mowa wyżej polega na wykonanie następującego zakresu prac: 1) Wykonanie opracowania geodezyjnego mającego na celu aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków w stosunku do zmiany oznaczenia działek ewidencyjnych Nr 1738/7 o powierzchni 0,1694 ha oraz Nr 1738/8 o powierzchni 0,1085 ha położonych w Groniu, bez zmiany powierzchni i konfiguracji w/w działek ewidencyjnych. 2) Wykonanie opracowania geodezyjnego mającego na celu aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków w stosunku do zmiany powierzchni i konfiguracji działki ewidencyjnej Nr 135 obręb 105 położonej w Zakopanem. 3) Wykonanie opracowania geodezyjnego mającego na celu aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków w stosunku do działki ewidencyjnej Nr 566/2 w obrębie 3 położonej w Zakopanem, polegającego na przywróceniu w w/w operacie działki ewidencyjnej Nr 568 obręb 3 położonej w Zakopanem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.