Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Katowice: Zakup sprzętu informatycznego dla Biblioteki Śląskiej w Katowicach (terminale graficzne, serwer do katalogu WWW OPAC, zestaw UPS)
Numer ogłoszenia: 177881 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach, pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, fax 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego dla Biblioteki Śląskiej w Katowicach (terminale graficzne, serwer do katalogu WWW OPAC, zestaw UPS).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Biblioteki Śląskiej w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części z możliwością składania ofert częściowych, gdzie Część I - zakup terminali graficznych, Część II - zakup serwera do katalogu WWW OPAC, Część III - zakup zestawu UPS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.55.25.10 - Terminale wideotekstowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.25.10 - Terminale wideotekstowe Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt. 4 SIWZ), 3. wykazać, że: w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości odpowiedniej dla: - części I - 100.000 zł z VAT, - części II - 20.000 zł z VAT, - części III - 22.000 zł z VAT. Jako dostawy odpowiadające rodzajem Zamawiający rozumie dostawy polegające na wykonaniu dla: - części I - dostawy terminali graficznych lub komputerów PC, - części II - dostawy serwera (hardware), - części III - dostawy urządzenia UPS. Kryteria oceny ofert: 1. Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę dla danej części zamówienia. Cena musi zostać podana w złotych polskich. Komisja Przetargowa dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty osobno na Część I, Część II i Część III zamówienia. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena - 100 pkt. 3. Sposób obliczania wartości spełnienia kryterium przez Wykonawcę: Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: x punktów = najniższa cena występująca w ofertach *100 / cena wskazana w rozpatrywanej ofercie. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana oferta z najniższą ceną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniana ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z załącznikiem nr 6 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia), 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7. wypełniony formularz Oferta oraz załączniki do Oferty, 8. odpowiednio dla każdej części zamówienia wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 9. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią umowy i nie wnosi do jej postanowień żadnych zastrzeżeń. Dokumenty wymienione w punktach 5 i 6 należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (zakładka ogłoszenia o przetargach)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska Plac Rady Europy 1 Dział Administracyjno-Organizacyjny pokój nr 116.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej w Katowicach Plac Rady Europy 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup terminali graficznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakup terminali graficznych, szczegółowy opis Części I przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30-8, 32.55.25.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup serwera do katalogu WWW OPAC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - zakup serwera do katalogu WWW OPAC, szczegółowy opis Części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup zestawu UPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - zakup zestawu UPS, szczegółowy opis Części III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Zakup i instalacja urządzeń i oprogramowań obszaru technicznego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.