Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Rzeszów: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby:
1. Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, ul. Naruszewicza 17
2. Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 38 w okresie od lutego do grudnia 2014 roku
Numer ogłoszenia: 17790 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gospodarczych , ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 35 00, faks 17 85 355 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby: 1. Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, ul. Naruszewicza 17 2. Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 38 w okresie od lutego do grudnia 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu i Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w następujących grupach: I. PIECZYWO II. PRODUKTY MLECZARSKIE III. JAJA IV. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE V. PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO DROBIOWE I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE VI. PRODUKTY DROBIOWE, PRODUKTY DROBIOWE PRZETWORZONE VII. OWOCE, WARZYWA, PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE VIII. OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE IX. PRODUKTY MROŻONE X. RYBY I PRZETWORY RYBNE XI. TŁUSZCZE I OLEJE Opisy poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych, np. absencja mieszkańców internatu, dodatkowe dni wolne w szkołach, zmniejszenie ilości zamawianych przez konsumenta indywidualnego obiadów w warsztatach szkolnych oraz zmian organizacyjnych w jednostkach świadczących żywienie. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne i znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanej jakości zamawianego towaru.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0, 15.13.15.00-0, 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9, 15.33.10.00-7, 15.33.14.00-1, 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 15.23.40.00-7, 15.22.10.00-3, 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubiegający się o udział spełni w/w warunek poprzez złożenie oświadczenia, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubiegający się o udział spełni w/w warunek poprzez złożenie oświadczenia, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubiegający się o udział spełni w/w warunek poprzez złożenie oświadczenia, że dysponuje odpowiednim środkiem transportu do dostawy artykułów spożywczych dnej kategorii oraz posiada wdrożony system HACCP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubiegający się o udział spełni w/w warunek poprzez złożenie oświadczenia, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubiegający się o udział spełni w/w warunek poprzez złożenie oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finnsowej pozwalającej wykonać zamówienie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z systemu HACCP zgodnie z rozporządzenem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r Nr 171, poz. 1225). 2. Oświadczenie o dysponowaniu właściwym środkiem transportu do dostawy artykułów spożywczych danej kategorii spełniającym wymogi wynikające z systemu HACCP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych, np. absencja mieszkańców internatu, dodatkowe dni wolne w szkołach, zmniejszenie ilości zamawianych przez konsumenta indywidualnego obiadów w warsztatach szkolnych oraz zmian organizacyjnych w jednostkach świadczących żywienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy, 35-055 Rzeszów, ul. Spytka Ligęzy 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy, 35-055 Rzeszów, ul. Spytka Ligęzy 12, pokój 116 I piętro nowego budynku dydaktycznego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II-PRODUKTY MLECZARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - JAJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO DROBIOWE I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - PRODUKTY DROBIOWE, PRODUKTY DROBIOWE PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - OWOCE, WARZYWA, PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9, 15.33.10.00-7, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - PRODUKTY MROŻONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - RYBY I PRZETWORY RYBNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 15.23.40.00-7, 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - TŁUSZCZE I OLEJE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis poszczególnych grup i ich zawartość oraz ilości podano w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wielkości podane w Załączniku Nr 1 są wielkościami szacunkowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.