Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Iława: Zagospodarowanie turystyczne nabrzeży lokalnych akwenu w Iławie - Etap III Budowa sceny i zadaszenia amfiteatru w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/4/09
Numer ogłoszenia: 17790 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie turystyczne nabrzeży lokalnych akwenu w Iławie - Etap III Budowa sceny i zadaszenia amfiteatru w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/4/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonawstwo robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty - zwanego w dalszej części również - kontraktem, którego przedmiotem jest Zagospodarowanie turystyczne nabrzeży lokalnych akwenu w Iławie - Etap III Budowa sceny i zadaszenia amfiteatru w Iławie, zwanego w dalszej części - obiektem. 2. Zakres Wykonawcy obejmuje: realizację budowy na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacji wyposażenia sceny, przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzenie działań promocyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy 3. Zakres realizacji inwestycji obejmuje budowę jednokondygnacyjnego budynku sceny o rzucie zbliżonym do trapezu z wygiętą w łuk dłuższą podstawą, zagłębiony częściowo w gruncie, z prostokątnym pawilonem wejściowym wysuniętym nad poziom sceny po jej zachodniej stronie. Zagłębiona w ziemi kondygnacja będzie mieścić magazyny, garderoby artystów i toalety oraz niezbędne pomieszczenia techniczne. Pawilon projektuje się jako drugą kondygnację nad częścią obrysu budynku sceny. Po wschodniej stronie sceny na analogicznym obrysie zaprojektowano boczną kieszeń sceniczną. W pawilonie przewidziano podnośnik łączący poziomy sceny, terenu i wewnętrznego magazynu, o gabarytach i udźwigu pozwalających na transport fortepianu. W pawilonie umieszczono również klatkę schodową łączącą z poziomem sceny podziemne zaplecze i wejście z zewnątrz. Wyposażono go także w jednostanowiskową rampę rozładunkową dla samochodu ciężarowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy, o której mowa w § XXIV SIWZ oraz dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , przedmiarach. 5. Wykonany zakres ma zapewnić prawidłowe przyszłe funkcjonowanie obiektu, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia Mazury 2007-2013. 6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45.21.23.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.21.50-8, 45.23.24.10-9, 45.45.00.00-6, 45.33.12.00-8,, 45.33.12.30-7, 45.31.00.00-3, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.22.32.10-1, 45.22.38.00-4, 45.32.00.00-6. 7. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ w tym m.in. ubezpieczenia placu budowy, tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, oraz których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. 8. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 9. Wykonawca sporządza i załącza do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy - zawierający wyszczególnione, co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, projektem budowlanym, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacji wyposażenia sceny oraz przeprowadzoną wizją lokalną na miejscu planowanej budowy. 10. Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót elektrycznych, sanitarnych i drogowych oraz związanych z wyposażeniem sceny amfiteatru. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4. 11. Zadanie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 2 - Turystyka. Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.6 Infrastruktura kultury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, a) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13), 14),15),16) niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Doświadczenie: - wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa, modernizacja obiektu użyteczności publicznej np. amfiteatru, teatru, kino-teatru, kina, hala widowisko-sportowa albo hali sportowej lub centrum sportowo-rekreacyjnego, wówczas obiekt ten musi mieć konstrukcję dachu drewnianą) o wartości minimum 4.000.000 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8) . W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2 potencjał kadrowy Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania :5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami konstrukcyjno-budowlanymi na obiekcie użyteczności publicznej np. amfiteatru, teatru, kino-teatru, kina, hala widowisko-sportowa albo hali sportowej lub centrum sportowo-rekreacyjnego, wówczas obiekt ten musi mieć konstrukcję dachu drewnianą, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa b)Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania : 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa c) Kierownik robót dotyczących nagłośnienia - minimalne wymagania: 3 lata stażu pracy zawodowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie np. instalacji elektrycznych, elektronicznych, teletechnicznych, informatycznych, akustyki, reżyserii dźwięku itp., osoba musi wykazać się doświadczeniem przy realizacji nagłośnienia, d) Kierownik robót dotyczących oświetlenia sceny - minimalne wymagania: 3 lata stażu pracy zawodowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie np. instalacji elektrycznych, elektronicznych, teletechnicznych, informatycznych, itp., osoba musi wykazać się doświadczeniem przy realizacji co najmniej jednego oświetlenia sceny amfiteatru, teatru, kino-teatru, kina, hala widowisko-sportowa, e) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania : 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa f) Kierownik robót drogowych. Minimalne wymagania : 3 lata stażu pracy zawodowej, w tym 1 rok jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9). Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.2.2 lit. b), c), d) pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenie, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3 potencjał techniczny: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innego podmiotu należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość, co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4), do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kserokopię uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiających kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych wraz z kserokopiami zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 10) Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania (wykazanych we wzorze nr 4) na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.) zgodnie z wzorem 4a 11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. 13) Harmonogram rzeczowo-finansowy. 14) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 16) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 5) 7.1 Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ. 7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) 4),5),6) 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4 W przypadku wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 2 - Turystyka. Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.6 Infrastruktura kultury. Dotyczy pkt. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: 1.Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia przekazania placu budowy. 2.Zakończenie realizacji zadania - planowany termin zakończenia zadania do dnia 20 grudnia 2009r. łącznie z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy: na wniosek Wykonawcy robót, nie później niż w ciągu 2 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o przekazanie placu budowy nie później niż w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 4.Termin zakończenia realizacji zadania jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji i obiektu w użytkowanie. 5.Termin ustalony w ust. 2 ulegnie przesunięciu z powodu: a)Wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)Działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. c)Wystąpienia okoliczności, których strony umownie nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. ewentualne wykopaliska archeologiczne na terenie budowy 6.W przedstawionych w ust.5 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przebudowa dróg gminnych w Gulbiu i Lowizowie
- Wycinka drzew zlokalizowanych w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.
- Indywidualne konsultacje psychologiczne
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów ( 2025 )
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Obornikach (ETAP-2)
- Rozwój infrastruktury w szczególności drogowej i wodno-kanalizacyjnej w Ogrodzieńcu szansą na zwiększenie potencjału w regionie
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 104550L w m. Władysławów, gmina Wierzbica"
- Przebudowa drogi gminnej nr 108765R w km 0+145 - km 0+685 w miejscowości Świlcza
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
- Rozbudowa świetlicy i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP w miejscowości Wołuszewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.