Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, STANOWISKA KONTROLNO-POMIAROWEGO, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 17794 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, STANOWISKA KONTROLNO-POMIAROWEGO, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (jednostka centralna 30szt., jednostka centralna 35szt., monitor LCD 19 15 szt., monitor LCD 22 50 szt., monitor LCD 24 18 szt., mini notebook 10 12szt., notebook 12 20 szt., notebook 15 20 szt., notebook 17 25 szt., drukarka laserowa czarno-biała szt. 10, drukarka laserowa czarno-biała z dupleksem szt. 15, drukarka laserowa czarno-biała szt. 5, drukarka laserowa kolorowa szt. 48, drukarka igłowa szt.2, laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe szt. 15, urządzenie wielofunkcyjne szt. 4, laserowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 8, kserokopiarka szt. 4, zestaw klawiatura i mysz kpl. 50, zasilacz awaryjny UPS szt. 40, HUB USB szt. 10, pamięć dyskowa, flash, pen driver, dysk twardy zewnętrzny, switch, ogniow zasilające, bateria do notebooka Li- Ion, zasilacz do notebooka, niszczarka szt. 24, projektor szt.23, projektor cyfrowy szt. 8, skaner szt. 16, laminator szt. 10, bindownica szt. 6). 2)Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska kontrolno-pomiarowego (skomputeryzowane przenośne stanowisko kontrolno-pomiarowe do gromadzenia, obróbki oraz analizy danych pomiarowych). 3)Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wymienionego w załączniku Nr 3B do SIWZ. 4)Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu fotograficznego (aparat fotograficzny cyfrowa lustrzanka, lampa błyskowa, ładowarka, karta pamięci). 5)Zadanie Nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nowych Technologii i Chemii (jednostka centralna, monitor 24, urządzenie wielofunkcyjne, przełącznik KVM KVMP, projektor multimedialny). 6)Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową (modelu lub typu) i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.27.00 - Centralna jednostka sterująca 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.19.14.00 - Niszczarki 38.65.21.20 - Projektory wideo 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 42.99.42.30 - Laminatory 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1)Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium Zadanie nr 1 - w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - w wysokości 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 3 - w wysokości 200,00 zł dwieście złotych) Zadanie nr 4 - w wysokości 100,00 zł (sto złotych) Zadanie nr 5 - w wysokości 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 29.01.2010r. do godz.09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2)Wadium może być wniesione: a)w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. b)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium na dostawę sprzętu komputerowego, stanowiska kontrolno-pomiarowego, oprogramowania i sprzętu fotograficznegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia ww. warunków: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ. 5)oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 11.2 SIWZ. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto Zamawiającego a nie data złożenia przelewu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, pokój nr 4 (wejście od ulicy Kocjana).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (jednostka centralna 30szt., jednostka centralna 35szt., monitor LCD 19 15 szt., monitor LCD 22 50 szt., monitor LCD 24 18 szt., mini notebook 10 12szt., notebook 12 20 szt., notebook 15 20 szt., notebook 17 25 szt., drukarka laserowa czarno-biała szt. 10, drukarka laserowa czarno-biała z dupleksem szt. 15, drukarka laserowa czarno-biała szt. 5, drukarka laserowa kolorowa szt. 48, drukarka igłowa szt.2, laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe szt. 15, urządzenie wielofunkcyjne szt. 4, laserowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 8, kserokopiarka szt. 4, zestaw klawiatura i mysz kpl. 50, zasilacz awaryjny UPS szt. 40, HUB USB szt. 10, pamięć dyskowa, flash, pen driver, dysk twardy zewnętrzny, switch, ogniow zasilające, bateria do notebooka Li- Ion, zasilacz do notebooka, niszczarka szt. 24, projektor szt.23, projektor cyfrowy szt. 8, skaner szt. 16, laminator szt. 10, bindownica szt. 6)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.27.00-1, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.20.00.00-1, 30.12.30.00-7, 30.10.00.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 30.23.46.00-4, 30.23.71.10-3, 31.43.40.00-7, 30.19.14.00-8, 38.65.21.20-7, 30.21.61.10-0, 42.99.42.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stanowiska kontrolno-pomiarowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska kontrolno-pomiarowego (skomputeryzowane przenośne stanowisko kontrolno-pomiarowe do gromadzenia, obróbki oraz analizy danych pomiarowych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wymienionego w załączniku Nr 3B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00-9, 48.32.20.00-1, 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu fotograficznego (aparat fotograficzny cyfrowa lustrzanka, lampa błyskowa, ładowarka, karta pamięci).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nowych Technologii i Chemii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nowych Technologii i Chemii (jednostka centralna, monitor 24, urządzenie wielofunkcyjne, przełącznik KVM KVMP, projektor multimedialny).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.52.00-5, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH - DRUKÓW
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.