Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Łódź: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych
dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa
Numer ogłoszenia: 177978 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 235 48 00, faks 42 235 48 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl;www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium dla niżej wymienionych części zamówienia (zadań) odpowiednio w wysokości: - część 1, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/1/2014, nazwa zadania: rz. Moszczenica - 8 800,00, - część 2, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/2/2014, nazwa zadania: rz. Pabianka - 1 400,00, - część 3, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/3/2014, nazwa zadania: rz. Linda - 1 400,00, - część 4, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/4/2014, nazwa zadania: rz. Wolbórka - 1 800,00, - część 5, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/7/2014, nazwa zadania: rz. Struga Domaradzka - 2 000,00, - część 6, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/9/2014, nazwa zadania: rz. Czerniawka - 1 100,00, - część 7, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/10/2014, nazwa zadania: rz. Zian - Gnida - 1 000,00, - część 8, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/1/2014, nazwa zadania: Utrzymanie rzek w granicach miast Biała Rawska i Rawa Mazowiecka - 1 500,00, - część 9, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/2/2014, nazwa zadania: rz. Żelechlinianka - 1 200,00, - część 10, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/3/2014, nazwa zadania: rz. Łaznowianka - 2 300,00, - część 11, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/4/2014, nazwa zadania: rz. Luboczanka, rz. Krzemionka - 1 600,00, - część 12, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/5/2014 , nazwa zadania: rz. Miazga rz. Wolbórka -3 500,00, - część 13, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/6/2014 , nazwa zadania: rz. Ciek A - 900,00, - część 14, nr zadania:DZ/331/45/I-Rm/7/2014, nazwa zadania: rz. Piasecznica -1 900,00, - część 15, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/8/2014, nazwa zadania: rz. Czarna Bielina - 3 500,00, - część 16, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/9/2014, nazwa zadania: rz. Rylka - 4 800,00, - część 17, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/10/2014, nazwa zadania: rz. Jasienica - 2 000,00, - część 18, nr zadania: DZ/331/45/I-K/2/2014, nazwa zadania: rz. Słudwia - 5 900,00, - część 19, nr zadania: DZ/331/45/I-K/3/2014, nazwa zadania: Zabudowa wyrwy - 1 500,00, - część 20, nr zadania: DZ/331/45/I-K/4/2014, nazwa zadania: rz. Skrwa Lewa - 1 500,00, - część 21, nr zadania: DZ/331/45/I-K/5/2014, nazwa zadania: rz. Pisia-Zwierzyniec - 5 000,00, - część 22, nr DZ/331/45/I-K/6/2014, nazwa zadania: rz. Bobrówka - 6 400,00. 2. Szczegółowe zasady wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały określone w siwz
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w formie oryginału. Zobowiązanie to może być wyrażone w jednym dokumencie, jak również być podparte całym pakietem innych dokumentów. Niezależnie od tego, czy wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania zasobami podmiotu trzeciego tylko przy pomocy jednego dokumentu zawierającego pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, czy też przy pomocy wielu dokumentów tworzących w całości takie zobowiązanie, treść ich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest: - do podania nazw (firm) podwykonawców - dołączyć do oferty w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 3 Rozdziału VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie). Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej - chyba, że umowa regulująca współpracę wspólników spółki cywilnej stanowi inaczej. Wówczas wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4, 5 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b i 2c do siwz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 4) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b, 2c do siwz - w miejscu wykonawca należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarte w siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl;www.bip.melioracja.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 213, tel. (42) 235 48 00, 235 48 27, 235 48 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 07:45, miejsce: 91-423 Łódź, ul. Solna 14 pokój nr 405 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rz. Moszczenica, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/1/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Moszczenica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rz. Pabianka, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/2/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Pabianka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rz. Linda, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/3/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Linda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rz. Wolbórka, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/4/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Wolbórka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rz. Struga Domaradzka, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/7/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Struga Domaradzka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: rz. Czerniawka, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/9/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Czerniawka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: rz. Zian - Gnida, nr zadania: DZ/331/45/I-Łd/10/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Zian - Gnida. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie rzek w granicach miast Biała Rawska i Rawa Mazowiecka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/1/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: Utrzymanie rzek w granicach miast Biała Rawska i Rawa Mazowiecka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rz. Żelechlinianka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/2/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Żelechlinianka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rz. Łaznowianka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/3/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Łaznowianka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: rz. Luboczanka rz. Krzemionka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/4/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Luboczanka rz. Krzemionka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: rz. Miazga rz. Wolbórka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/5/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Miazga rz. Wolbórka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: rz. Ciek A, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/6/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Ciek A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: rz. Piasecznica, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/7/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Piasecznica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: rz. Czarna Bielina, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/8/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Czarna Bielina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: rz. Rylka, nr zadania: DZ/331/45/I-Rm/9/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Rylka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: rz. Jasienica, DZ/331/45/I-Rm/10/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Jasienica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: rz. Słudwia, nr zadania: DZ/331/45/I-K/2/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Słudwia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zabudowa wyrwy, nr zadania: DZ/331/45/I-K/3/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: Zabudowa wyrwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: rz. Skrwa Lewa, nr zadania: DZ/331/45/I-K/4/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Skrwa Lewa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: rz. Pisia-Zwierzyniec, nr zadania: DZ/331/45/I-K/5/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Pisia-Zwierzyniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: rz. Bobrówka, nr zadania: DZ/331/45/I-K/6/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, nazwa zadania: rz. Bobrówka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Leśna Podlaska oraz Budowa zbiornika retencyjnego w otoczeniu rzeki "Klukówka" miejscowości Leśna Podlaska w Gminie Leśna Podlaska.
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Budowa stawów do rozrodu płazów w celu zwiększenia zasobności żerowisk orlika grubodziobego
- Budowa dwóch otwartych zbiorników retencyjnych służących gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.