eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozyZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Kozy: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 178035 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozy, ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 033 8298650, fax 033 8298674.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy w sezonie 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -przygotowanie, gromadzenie oraz przechowywanie materiałów do zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości,usuwania śniegu z dróg; -zapobieganie powstawaniu oraz usuwanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiąkszających przyczepność poprzez poprawę tarcia ( np. piasek ) -zamiatanie ulic po sezonie zimowym Łączna długość dróg w terenie górzystym i płaskim ok. 85 km.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku- dostarczenie dokumentu opisanego w Części VI pkt. 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku:- wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przez wykonawcę co najmniej dwóch (2) usług zbliżonych swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedna w jednym sezonie zimowym wykonywana w terenie płaskim i górzystym o łącznej długości dróg min. 80 km. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w części VI pkt.3 siwz. 3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponują maszynami, sprzętem niezbędnym do wykonania zadania : solarką do technologii mokrej, dwoma urządzeniami do posypywania w tym przynajmniej jedno o napędzie na dwie osie, min. 4 urządzenia do odśnieżania w tym dwa o napędzie 4x4, zamiatarkę do zamiatania na mokro i sucho, samochód do wywozu śniegu, koparko-ładowarkę dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu maszyn i dokumentów opisanych w części VI pkt 13 siwz. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: - dysponowanie min. 6 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 4 siwz. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 15% wartości brutto składanej oferty. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 5 siwz. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt 6 siwz. 7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie kopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Wniosą wadium w formie i wysokości ustalonej przez zamawiającego. Spełnienie warunku-uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Referacie finansów zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego dokumentu opisanego w części VI pkt.15 siwz. 9.Ustanowią w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 10.Wykonają przedmiot zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 15.05.2009r. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.9. 11.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt 9 Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności, poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na formularzu stanowiącym zał. Nr 1 siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia tj. odśnieżanie dróg w terenie górzystym i płaskim o łącznej długości min.80 km . W wykazie należy podać dane: przedmiot zamówienia z określeniem łącznej długości dróg odśnieżanych, wartości oraz daty wykonania i odbioru, ( okres realizacji ) i odbiorców (miejsce wykonania), 3.1 Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie - dołączyć referencje, opinie zamawiających, z potwierdzeniem że usługa wykonana została należycie w terenie górzystym i płaskim, z podaniem łącznej długości dróg objętych odśnieżaniem 4. Oświadczenie o dysponowaniu min. 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu zgodnie z załączonym wykazem. 5. Oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 15 % wartości ceny brutto własnej oferty. 6.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z późn. zm), zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie o: -nie zaleganiu w opłacie należności ( podatków) na rzecz właściwego urzędu gminy; -związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; -zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; -terminie wykonania zamówienia; -o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do siwz ). 10. Wykaz robót (części zamówienia), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.Wycenę przedmiotu zamówienia sporządzoną , w oparciu o przedmiar robót, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi ( kalkulacja ceny ofertowej ). 12.Pełnomocnictwo ( w oryginale ) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne ) . Z dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik powinien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających sie wspólnie o zamówienie ). 13.Wykaz maszyn, sprzętu do realizacji zamówienia wraz z dokumentami dopuszczającymi go do ruchu po drogach publicznych ( atesty, deklaracje zgodności, dowody rejestracyjne ) 14. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Kopia dowodu wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kozy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej można uzyskać w Urzędzie Gminy Kozy, 43-340 Kozy ul. Krakowska 4. pok. nr 12 .Cena 15.00 zł brutto..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Kozy, ul. Krakowska 4 , I piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.