eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII, DZIECIĘCEGO, NOWORODKÓW I OTOLARYNGOLOGII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Częstochowa: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII, DZIECIĘCEGO, NOWORODKÓW I OTOLARYNGOLOGII
Numer ogłoszenia: 17807 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII, DZIECIĘCEGO, NOWORODKÓW I OTOLARYNGOLOGII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII, DZIECIĘCEGO, NOWORODKÓW I OTOLARYNGOLOGII wyszczególnionego w 19. pakietach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE /WARUNKI PODMIOTOWE I PRZEDMIOTOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/ 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r., Dz. U. 2007/223/1655). Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W OFERCIE 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków /Załącznik Nr 21/, z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; przedłożone dokumenty należy oznaczyć nr. pakietu i nr. pozycji asortymentu, którego dany dokument dotyczy; 6) foldery, prospekty, ulotki informacyjne dot. oferowanego asortymentu /w języku polskim/. 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa /Załącznik Nr 20/ - w przypadku wykorzystania powyższego wzoru druku, pakiety nie oferowane należy przekreślić, natomiast w przypadku oferty sporządzonej na innym druku /wg niniejszego wzoru/, należy wpisać tylko pakiety oferowane; 2) formularz asortymentowo-cenowy /Załączniki Nr 1-19/ - należy złożyć tylko te Załączniki, na które składana jest oferta; 3. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisania oferty w imieniu firmy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia przez Wykonawcę próbki oferowanego asortymentu, w przypadku zaistnienia trudności w jego ocenie na podstawie opisów i dokumentów zamieszczonych w złożonej ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, pawilon D, I p., pokój 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, pawilon A, I p., kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW DO AEROZOLOTERAPII /INHALATORY/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT MEDYCZNY DLA NOWORODKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 6. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOŃCÓWKI USZNE DO APARATU TYP ERO SCAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.51.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROKUWETY DO POMIARU GLUKOZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w formularzu asortymentowo-cenowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZESTAWY DO DIAGNOSTYKI JAMY BRZUSZNEJ I KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 4. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: IGŁY DO BIOPSJI MOSTKA I TALERZA BIODROWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IGŁY DO PUNKCJI LĘDŹWIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW INFUZYJNY DO POMPY TYP PLUM A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 4. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RURKA INTUBACYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 10. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WKŁUCIA, IGŁY PODPAJĘCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 4. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZESTAWY DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU, POBIERANIA PRÓBEK, OPASKI MOCUJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 7. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: POCHŁANIACZ DWUTLENKU WĘGLA /WAPNO SODOWANE/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w formularzu asortymentowo-cenowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MASKI I CEWNIKI DO TLENU, FILTRY ANTYBAKTERYJNE, UKŁADY ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 11. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KANIULA DOTĘTNICZA, LINIA DO POMIARU CIŚNIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 2. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ŁĄCZNIKI DO DRENU, DRENY DO SSAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 6. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SPRZĘT MEDYCZNY LARYNGOLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 6. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: SPRZĘT OCHRONNO-OPERACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 5. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.30.00-0, 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY Z FOLII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wyszczególniony w 4. poz. formularza asortymentowo-cenowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.