eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z odbudową podjazdów budynku Przychodni oraz Pawilonu II /strona zachodnia i południowa/ WZR w Sopocie dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sop

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Sopot: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z odbudową podjazdów budynku Przychodni oraz Pawilonu II /strona zachodnia i południowa/ WZR w Sopocie dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot.
Numer ogłoszenia: 178081 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z odbudową podjazdów budynku Przychodni oraz Pawilonu II /strona zachodnia i południowa/ WZR w Sopocie dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z odbudową podjazdów budynku Przychodni oraz Pawilonu II /strona zachodnia i południowa/ Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1-3. W zakres prac wchodzą: 1. rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej i elementów konstrukcji betonowych, opaski betonowej, 2. wykonanie wykopów, 3. oczyszczenie ścian fundamentowych, 4. wykonanie tynków zwykłych kat. II na ścianach fundamentowych, 5. wykonanie dwuwarstwowej izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, 6. wykonanie izolacji przeciwwodnej z papy termozgrzewalnej, 7. docieplenie ścian fundamentowych płytami STENODUR PSN, 8. przyklejenie 2 warstw siatki z wyprawą powierzchni na gładko 9. wykonanie dwuwarstwowej izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, 10. wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej w murze z cegły metodą iniekcji ciśnieniowej, 11. osuszenie ścian metodą mikrofalową 12. rozebranie podjazdu dla niepełnosprawnych, 13. wykonanie opaski betonowej przy budynku, 14. wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych /przy Przychodni/ - ścianki boczne, nawierzchnia, krawężnik, spocznik, balustrada metalowa, 15. zasypanie wykopów, 16. ułożenie krawężników i nawierzchni chodników, 17. wywiezienie i utylizacja gruzu, 18. rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych i elementów konstrukcyjnych betonowych na podjeździe od strony ul. Grunwaldzkiej, 19. wykonanie podkładów z materiałów sypkich na podjeździe, 20. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, 21. ułożenie płytek gres na podjeździe, 22. dwukrotne malowanie cokołu z uprzednim gruntowaniem. Uwaga: Pawilon II malowany będzie farbami KABE zgodnie z projektem kolorystyki elewacji. 23. wymiana elementów rury deszczowej- osadniki żeliwne, 24. odsunięcie pionów deszczowych od ocieplonej ściany - uszczelnienie kolan kielichowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.22.12 - Kopanie rowów 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium - nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu: - w zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymagane jest od Wykonawcy, aby zrealizował [tj. rozpoczął i zakończył] należycie - w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną obejmującą w swym zakresie wykonanie izolacji przeciwwilgociowych budynku, o wartości jednostkowej minimum 20.000 zł brutto. a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt. a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt. b oraz warunku szczegółowego - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 i 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.c - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; d/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 6 Informacji o oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. oświadczenie o spełnianiu tego warunku - według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 3. oświadczenie o spełnianiu tego warunku - według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 4. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik numer 3 do SIWZ 5. złożenie oświadczenia o spełnianiu tego warunku - według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 6. oświadczenie o spełnianiu tego warunku - według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 7. wypełnionego FORMULARZA OFERTY- stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Kosztorysu ofertowego w postaci wypełnionego, wyliczonego i podpisanego przez Wykonawcę kosztorysu nakładczego (ślepego) - zgodnego z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu: 3 listopada 2009 roku o godz. 11.00 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pok. nr 7B język , w którym można sporządzać oferty : PL Nie jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: 1. W razie zmiany stawki VAT (także w razie obniżki) ulegnie zmianie odpowiednio cena za przedmiot umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w wyniku zaniechania części robót przez Zamawiającego. 3. Roboty zaniechane będą wprowadzone decyzją Zamawiającego (protokółami konieczności) z uwzględnieniem art. 144 Prawo zamówień publicznych (aneks do umowy) w oparciu o ceny jednostkowe z pozycji kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 4. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji technicznej za zgodą Zamawiającego. W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nieprzewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. 5. W przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu, a także opóźnienia prac - z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego, termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z zaistniałych okoliczności. O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn przerwy i opóźnienia, który w razie uznania występowania przesłanek do przesunięcia terminu wykonania prac, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania. 6. Wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. a) numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/11/09 b) brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia PROCEDURA . 1. Rodzaj procedury: otwarta 2. Kryteria udzielenie zamówienia : a) Najniższa cena 3. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna. 4. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. 5. Umowa ramowa nie ma zastosowania. 1. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. IV ppkt.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. IV ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ oraz wynikających z art. 22 i 24 Ustawy, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1.3 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.4. Zamawiający - niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty - zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - jest wymagane. - Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowi 5 % ceny oferty brutto, tj. z podatkiem VAT, wynik należy zaokrąglić -w górę- do pełnych setek. 2. Główne warunki finansowania i płatności : Płatności w terminie do 21 dni od daty podpisania protokołu i doręczenia faktury. 3. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców , której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.