Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Dąbrowa Górnicza: Dostawa osprzętu do systemu zespoleń kości LCP
Numer ogłoszenia: 178145 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, faks 032 2623422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu do systemu zespoleń kości LCP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu do systemu zespoleń kości LCP Ponizej 200 000 EURO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacty nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek bycia w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz Ofertowy - wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2) Formularz Cenowy - wzór formularza Załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania) 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4)Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b 5) Oświadczenia, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór Załącznik nr 4 do SIWZ (wskazana data podpisania);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a.) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b.) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c.) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, d.) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, e.) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, f.) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, g.) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, h.)zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: producenta towaru, nazwy handlowej, sposobu konfekcjonowania, o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania ceny w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru), Zmiany są dopuszczalne w przypadku jeżeli produkt dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, jego zakup na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy produkt ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. Zmiany takie możliwe są również w przypadku jeżeli np. zmiana formy konfekcjonowania zostanie zaproponowana przez Zamawiającego. Dopuszcza także zmiany w zakresie cen netto i brutto określone w §2 pkt 3 wzorze umowy oraz nieistotne zmiany o charakterze porządkowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dabrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, 41-300 Dabrowa Górnicza - Dział Zamówień Publicznych i Umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dabrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, 41-300 Dabrowa Górnicza - Kancelaria Szpitala /I piętro/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- "Modernizacja obiektów sportowych, w tym: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Piłsudskiego i Adamieckiego w Dąbrowie Górniczej" na: Zadanie A (..) Zadanie B(...)
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji na trzech strefach w Nemo Wodny Świat Dąbrowa Górnicza
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- "Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotezy stawu skokowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
- Dostawy sukcesywne implantów i materiałów zużywalnych.
- "Dostawa materiałów, implantów ortopedycznych"
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie" pakiet 1
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.