eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Łódź: Wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 178169 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384378, 6384255, 6384254, fax 042 6384242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych dla przewidywanej ilości 30 działek rozliczeniowych, uwidocznionych na mapach w wykazach powierzchni oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków dla przewidywanej ilości 15 działek ewidencyjnych, dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 600,00 zł. wpłaty pieniężne należy dokonać przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego w: GETIN Bank S.A w Katowicach, II Oddział w Łodzi nr konta 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisem art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Pzp, (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 ww. ustawy. 2 Prowadzą działalność gospodarczą, w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zmianami), zgodną z przedmiotem zamówienia. 3 Wykonawcy powinni posiadać doświadczenie w tematyce wykonania tego asortymentu robót, poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 2, ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zmianami). Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych dokumentów, na zasadzie spełnia / nie spełnia i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): -o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1; - o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, z którego wynika, iż zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony z aktualnością przez organ wydający w wymaganym terminie. 3. Wykaz osób i podmiotów ( geodetów uprawnionych ), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z poświadczonymi kopiami uprawnień zawodowych tych osób. Uwaga: W przypadku, jeżeli wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o zamówienie, dokumenty wymienione w SWIZ pkt V ust. 1, 2, winien złożyć każdy z nich. Powyższe dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. termin wykonania - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMŁ Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104 pokój nr 262..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104 pokój nr 284.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.