Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Warszawa: Usługę całodobowej ochrony terenu i obiektów wraz z obsługą portierską
Numer ogłoszenia: 178174 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę całodobowej ochrony terenu i obiektów wraz z obsługą portierską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest całodobowa, przez 7 dni w tygodniu, ochrona obiektów UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 i przy ul. Dewajtis 5 wraz z obsługą portierską oraz ochrona terenu- wg załączonego wykazu obiektów i liczby stanowisk ochrony znajdującego się w Rozdziale IV - Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części odpowiednio: część I - Ochrona przy ul. Wóycickiego 1/3 część II - Ochrona przy ul. Dewajtis 5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odpowiednio do każdej części: Część I - Ochrona przy ul. Wóycickiego 1/3 - 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) Część II -Ochrona przy ul. Dewajtis 5 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca posiada uprawnienia (należy przedstawić dokument potwierdzający: koncesję, zezwolenie lub licencję) do wykonywania usług w zakresie ochrony obiektów i mienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje: Dla Części I - co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - ochrony osób i mienia, w obiektach użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 60.000 m3, realizowanych przez okres co najmniej 12 miesięcy każda. Dla Części II - co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - ochrony osób i mienia, w obiektach użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 20.000 m3, realizowanych przez okres co najmniej 12 miesięcy każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy dysponuje jedną osobą, która będzie sprawować nadzór nad realizacją umowy oraz nadzór nad pracownikami - posiadającą co najmniej dwuletni staż pracy oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu dla osób sprawujących nadzór nad pracownikami ochrony lub licencję pracownika ochrony fizycznej oraz odpowiednią liczbą osób tj.: Dla Części I- minimum 30 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż., w pełni sprawnych fizycznie, posiadających doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności i posiadających predyspozycje psychiczne gwarantujące poprawność reakcji i ich współmierność do zaistniałego stopnia zagrożenia, zwłaszcza w sytuacjach stresowych i kryzysowych, w tym trzy osoby, które będą sprawować funkcję szefa zmiany, posiadające wykształcenie pożarnicze - co najmniej ukończony kurs podoficerski, oraz co najmniej 5 letni staż pracy w Państwowej Straży Pożarnej oraz posiadające znajomość obsługi systemów wymienionych w pkt. III.1. Opisu przedmiotu zamówienia Dla Części II - minimum 6 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż., w pełni sprawnych fizycznie, posiadających doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności i posiadających predyspozycje psychiczne gwarantujące poprawność reakcji i ich współmierność do zaistniałego stopnia zagrożenia, zwłaszcza w sytuacjach stresowych i kryzysowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych w stosunku do treści oferty w przypadkach: 2) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 3) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp. uksw. edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 035) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona przy ul. Wóycickiego 1/3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w IV rozdziale SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona przy ul. Dewajtis 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w IV rozdziale SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
- Usługa ochrony obiektów Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie
- Ochrona obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie
- Fizyczna ochrona osób i mienia na terenie MPGO Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2025
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia obiektu przy ul. Wyszogrodzkiej 11 w Warszawie dla VIII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie, ul. Suwalska 11, 03-252 Warszawa
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.