To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JW. 3797 PRZY AL. 1 MAJA W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 178189 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154697 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JW. 3797 PRZY AL. 1 MAJA W GIŻYCKU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu, wymiana bram garażowych i stolarki okiennej oraz naprawa elewacji budynku nr 9 na terenie JW. 3797 w Gizycku przy al. 1 Maja 11. Charakterystyka budynku: Budynek magazynowo-garażowy. Budynek parterowy częściowo podpiwniczony. Murowany z cegły pełnej. Obiekt składa się z 3 połączonych ze sobą części. Największą część stanowi dach konstrukcji drewnianej krokwiowej kryty dachówką ceramiczną. Część po byłej kotłowni dach krokwiowy, kryty papą na deskowaniu. Ostatnia część to oddzielna stykająca się z budynkiem kotłowni bryła, o dachu dwuspadowym, wykonanym z wiązarów stalowych i płatwi stalowych , na których ułożona jest papa na deskowaniu. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. Ogólny zakres prac obejmuje: (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót) 1.Roboty zewnętrzne dachowe, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: 1.1.Demontaż obróbek blacharskich i orynnowania; 1.2.Rozebranie dachu krytego dachówką ceramiczną; 1.3.Likwidacja małych lukarn i okien typu wole oko; 1.4.Wymiana częściowa krokwi na dachu krytym dachówką, pełna wymiana krokwi na dachu krytym papą; 1.5.Wymiana deskowania dachu i łacenia; 1.6.Ułożenie foli paroizolacyjnej i wełny mineralnej grubości 15 cm wraz z przybiciem desek przytrzymujących wełnę w rozstawie co 50 cm. Układając wełnę pamiętać o pustce powietrznej; 1.7.Wymiana drewnianego okapu; 1.8.Uzupełnienie i otynkowanie okapu betonowego; 1.9.Ułożenie na deskach ekranu zabezpieczającego z foli paroprzepuszczalnej; 1.10.Pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną, dach kryty całym systemem komplet z gąsiorami. dachówkami skrajnymi, grzebieniem okapu, taśmą. Dachówka co druga mocowana na szpilki. 1.11.Montaż wyłazów okiennych dachowych ( przeszklonych); 1.12.Przemurowanie komina z nowej cegły klinkierowej, część nad dachem; 1.13.Wykonanie czapki kominowej; 1.14.Obsadzenie kratek wentylacyjnych w kominie; 1.15.Wykonanie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej; 1.16.Wykonanie orynnowania z blachy stalowej ocynkowanej, rury fi 12, rynny fi 15; 1.17.Montaż krawędziaka 10x10 cm po obwodzie dachów krytych styropapą; 1.18.Pokrycie dachu styropapą- styropian EPS 100, gr. 10cm laminowany jednostronnie papą, klej bitumiczny bez rozpuszczalników organicznych, środek gruntujący asfaltowa emulsja anionowa, paroizolacja bitumiczna, system jednego producenta; 1.19.Montaż styropapy na łączniki mechaniczne- średnio 5 szt m2; 1.20.Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa podkładowa S4 gr. 4mm zamocowana na gwoździe, warstwa wierzchnia S5gr. 5,2 mm zgrzewana. System tego samego producenta j.w.; 1.21.Podstawa pod wentylator; 1.22.Wymiana wentylatorów dachowych; 1.23.Obróbki wentylatorów z blachy stalowej ocynkowanej. 2.Roboty zewnętrzne elewacja i teren wokół budynku. 2.1Rozebranie nawierzchni z kamienia polnego 2.2Rozebranie nawierzchni asfaltowej 2.3Rozebranie schodów betonowych i zejścia do kotłowni 2.4Rozebranie dobudówek znajdujących się z obu stron kotłowni 2.5Rozebranie komina 2.6Odkopanie istniejących fundamentów 2.7Przecieranie i oczyszczenie ścian fundamentowych ceglanych 2.8Skucie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej 2.9Uzupełnienie tynków zewnętrznych cem.-wap. 2.10Wykonanie izolacji z dysperbitu 2.11Izolacja pionowa cieplna z płyt ze styropianu hydroizolacyjnego o parametrach nie gorszych niż: EPS 120, grubości 8cm, =0,036 W mK, nasiąkliwość wodą przy długotrwałym zanurzeniu WL(T)1 Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 2.12Zabezpieczenie izolacji siatką z klejem wraz z wtopieniem narożników metalowych. 2.13Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z profilem kończącym 2.14Gruntowanie ścian cokołu 2.15Wykonanie cokołu tynkiem mozaikowym - system jednego producenta. 2.16Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie 2.17Montaż listwy cokołowej. 2.18Przyklejenie płyt ze styropianu o parametrach nie gorszych niż: EPS 70, grubości 10cm, =0,038WmK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 2.19Wykonanie warstwy zbrojonej, poprzez naniesienie na styropian warstwy kleju i wtopienie siatki z włókna szklanego. Wyrównanie podłoża poprzez naniesienie warstwy kleju. 2.20Wykonanie tynków cienkowarstwowych silikatowych 1,5 mm. 2.21Demontaż krat okiennych 2.22Zmnjejszenie otworów drzwiowych na okienne 2.23Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2.24Wymiana bram garażowych 2.25Montaż tabliczek z numerem bramy i żaluzji nawiewnych 2.26Wykonanie parapetów z blachy stalowej ocynkowanej 2.27Zasypanie i zagęszczenie wykopów 2.28Wykonanie podsypki piaskowej gr. 15 cm 2.29Obsadzenie obrzeży betonowych na podsypce cem.-wap. 2.30Wykonanie opaski z polbruku na podsypce cem.-wap 2.31Wykonanie schodów z polbruku (wejście do budynku) 2.32Ścianka oporowa z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej - murek przy zejściu do piwnicy 2.33Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych z papy zgrzewalnej 2.34Dwuwarstwowe izolacje pionowe murów otynkowanych dysperbitem 2.35Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na murku- wykonywane ręcznie 2.36Balustrady tarasowe z pochwytem stalowym- murek przy zejściu do piwnicy 2.37Pochwyt stalowy na wspornikach zejście do piwnicy 2.38Montaż tablicy z numeracją budynku 2.39Montaż daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynku 2.40Obsadzenie stalowej wycieraczki do obuwia 2.41Wykonanie czapki na murku oporowym wraz z obsadzeniem stalowej balustrady, malowanej dwukrotnie farbą do metalu 2.42Naprawa powierzchni placu betonowego 2.43Montaż 4 altan dla palących z gotowych elementów drewnianych. Konstrukcja drewniana o podstawie sześciokąta, wpisanego w okrąg o średnicy 3,5 m, słupy konstrukcyjne o wymiarach min.11 x 11 cm, Krokwie min. 6 x 12 cm. Wysokość ściany bocznej 2,2 m, całkowita wysokość altany 3,2 m. Ściany ażurowe jedno pole wejściowe niezabudowane. Pokrycie dachu stanowi gont bitumiczny, ułożony na papie podkładowej, na desce gr. 2,2 cm. Wszystkie drewniane elementy mają być pokryte impregnatem chroniącym drewno przed owadami, grzybami i pleśnią. Kolor konstrukcji ustalić z Zamawiającym. 3.Roboty sanitarne 3.1.Instalacja kanalizacji sanitarnej 3.1.1Demontaż rur wywiewnych blaszanych i żeliwnych. 3.1.2Demontaż rur żeliwnych kanalizacyjnych. 3.1.3Montaż kominka wywiewnego ceramicznego do pionów kanalizacji sanitarnej, do dachów pokrytych dachówka ceramiczną. 3.2.Instalacja wentylacji 3.2.1Demontaż czerpni ściennej, wyrzutni dachowych, kratek ze stali profilowanej. 3.2.2Demontaż płaszcza z blachy stalowej oc. na przewodzie wentylacyjnym. 3.2.3Demontaż wentylatorów. 3.2.4Montaż podstaw dachowych z blachy st. oc. typu BIII o średnicy 315 mm z przepustnicą i tacką ociekową oraz typu BIII o średnicy 400 mm z osiatkowaniem. 3.2.5Montaż wywietrzaków dachowych cylindrycznych o średnicy 315 mm i 400 mm. 3.2.6Montaż kratek wentylacyjnych metalowych z żaluzją, montowane w ścianie na zewnątrz budynku, wymiar zewnętrzny kratki 200x200 mm,280x280 mm, 280x240 mm oraz o średnicy 300 mm 3.2.7Montaż płaszcza ochronnego na przewodzie wentylacyjnym z blachy stalowej oc. gr. 0,55 mm. 3.2.8Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm o wymiarach 200x200 mm, 280x280 mm, 280x240 mm oraz o średnicy 300 mm. 3.3.Instalacja kanalizacji deszczowej. 3.3.1Rozebranie nawierzchni betonowej gr.15 cm. 3.3.2Wykonanie wykopu oraz zasypanie. 3.3.3Uzupełnienie betonu w miejscu rozebranej nawierzchni betonowej. 3.3.4Demontaż osadników żeliwnych deszczowych. 3.3.5Demontaż rur żeliwnych kanalizacyjnych. 3.3.6Montaż rur żeliwnych kanalizacyjnych w wykopie o średnicy 100 i 150 mm. 3.3.7Montaż osadników żeliwnych deszczowych z rusztem o średnicy 100 i 150 mm, wg normy: PN-82/H-74002. 3.3.8Przeczyszczenie rur na sieci kanalizacji deszczowej. 3.3.9Wywiezienie gruzu. 4.Roboty elektryczne 4.1Demontaż instalacji odgromowej 4.1.1Demontaż wsporników instalacji odgromowej na dachu stromym i na ścianie. 4.1.2Demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z linki o przekroju 50mm2 4.1.3Demontaż zwodów poziomych na dachu stromym (dachówka) instalacji odgromowej z linki o przekroju 50mm2. 4.1.4Demontaż na dachu płaskim zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej z pręta fi 8 na odkład do ponownego wbudowania. 4.1.5Demontaż wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim i na ścianie. 4.1.6Demontaż przewodów odprowadzających z płaskownika na ścianie w ciągu pionowym wraz z osłonami z rur PCV. 4.1.7Demontaż rur stalowo pancernych ułożonych na uchwytach stalowych. 4.1.8Demontaż gniazd wtykowych siłowych. 4.2Montaż instalacji odgromowej 4.2.1Montaż wsporników instalacji odgromowej na ścianie i na dachu stromym. 4.2.2Montaż rur winidurowych na ścianie. 4.2.3Montaż puszek rewizyjnych instalacji odgromowej. 4.2.4Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta oc. Fi 8mm, ściana. 4.2.5Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej z pręta oc. Fi 8mm, dach stromy dachówka. 4.2.6Montaż iglic odgromowych na wywietrzakach. 4.2.7Montaż przewodów odprowadzających z płaskownika oc. i osłon PCV przewodów odprowadzających o grubości ścianki min. 4mm. 4.2.8Montaż uziomu rurowego w gruncie kategorii III. 4.2.9Łączenie przewodów instalacji odgromowej przez spawanie w wykopie. 4.2.10Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej. 4.2.11Montaż zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej naprężanej z pręta oc. Fi 8mm, dach płaski. 4.2.12Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na dachu - klejone. 4.2.13Montaż złączy krzyżowych, rynnowych i kontrolnych w instalacji odgromowej. 4.2.14Montaż puszek rewizyjnych instalacji odgromowej. 4.2.15Układanie i łączenie przez spawanie przewodów wyrównawczych z płaskownika na ścianach. 4.2.16Montaż uchwytów uziemiających na rurach (wysięgniki opraw oświetlenia zewnętrznego). 4.2.17Rozebranie podbudowy betonowej ręcznie. 4.2.18Wykonanie podbudowy betonowej. 4.2.19Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 5.Warunki realizacji zadania: 5.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 28.10.2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Bogusław BOROWIEC, tel. 261 335 981. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 5.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego (z rozbiciem na lata 2015 - 2016), sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 5.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 5.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW.). 5.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 5.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 5.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 5.9.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 5.10.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.11.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5.12.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5.13.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 5.14.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 5.15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 5.16.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 5.17.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomychsporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 5.18.W 2015 roku Wykonawca wykona roboty budowalne w zakresie 15%, zaś w 2016 roku - 85% ogółu prac ujętych w niniejszym zadaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę (zwiększenie lub zmniejszenie) w zakresie wykonania w poszczególnych latach kalendarzowych procentowego udziału realizacji przedmiotu umowy, a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: na wniosek Wykonawcy, gdy oświadczy możliwość wykonania w danym roku kalendarzowym większego zakresu robót budowlanych niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował większymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym, które będzie mógł przeznaczyć na realizację niniejszej umowy pod warunkiem pisemnej zgody Wykonawcy pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował niższymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym pod warunkiem zmian w planie finansowym, o których nie wiedział w chwili zawierania niniejszej umowy. 6.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 przy al. 1 Maja 11 w Giżycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG, jest w dniu podpisania umowy: dostarczenie wypełnionego wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ). dostarczenie w formie elektronicznej zdjęć osób wymienionych we wniosku. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.mbulka@wp.mil.pl. Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KORNAK & KORNAK" STANISŁAW KORNAK
jakie przetargi wygrała firma
"KORNAK & KORNAK" STANISŁAW KORNAK
- KORNAK & KORNAK Stanisław Kornak, ul. Górna 25/2, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1276750,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1018182,76
Oferta z najniższą ceną: 1018182,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2025253,28
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Przebudowa, rozbudowa o schody zewnętrzne i zmiana sposobu użytkowania parteru pawilonu "C" Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Mieszka I 4 na Klub Seniora
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.