Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Lądek-Zdrój: Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek Długopole SA.
Numer ogłoszenia: 178260 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax 074 8147107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek Długopole SA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju takich jak: leki, środki opatrunkowe, środki do mycia i dezynfekcji, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz produkty borowinowe tj. ; pasta i plastry borowinowe. Wykaz ( szacunkowy) produktów medycznych podany w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d lub 1e Formularzu cenowym, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w Firmie receptariusz - uzdrowiskową listę produktów leczniczych. Dostawy towarów będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale powyżej 14 tys. Euro a 206 tys. Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź.zm. oraz spejniają warunki określone w art.22 ust.1. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesje/zezwolenie ( jeżeli dotyczy) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej tj. na obrót produktem leczniczym, wyrobem medycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego ( dotyczy tylko 5 części zamówienia - plastry i pasta borowinowa), 4) zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi ( dotyczy tylko cześći 1- leki), 5) podpisać oświadczenie finansowe, o nie zaleganiu w ZUS i US oraz o niekaralności- wg zał. nr 5, 6) oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 Ustawy Pzp- wg zał. nr 2, 7) oświadczenie o świadectwach rejestracji (certyfikatach) przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 6, 8) wypełnić i podpisać formularz oferowy wg zał. nr 1, 9) wypełnić i podpisać formularz cenowy - wg zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d lub 1e, 10) zaparafować projekt umowy - wg zał. nr 3, 11) przedstawić wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat ( min. 3 ) potwierdzonych stosownymi referencjami oraz 12) pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 203 ( Zamówienia Publiczne), II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. 103 ( Sekretariat), I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa leków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na : Sukcesywnej dostawie leków do apteki Zamawiającego znajdującej się w Lądku Zdroju, transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera sie w przedziale powyżej 14 tys. Euro a 206 tys.Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków opatrunkowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega: na sukcesywnej dostawie środków opatrunkowych do apteki Zamawiającego, znajdującej się w Lądku Zdroju - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się poniżej 14 tys. Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków do mycia i dezynfekcji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na: sukcesywnej dostawie środków do mycia i dezynfekcji do apteki Zamawiającego w Lądku Zdroju - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się powyżej 14 tys. Euro a 206 tys. Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na: sukcesywnej dostawie drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lądku Zdroju - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się poniżej 14 tys. Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa produktów borowinowych tj.: plastrów i pasty borowinowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia polega na: sukcesywnej dostawie plastrów borowinowych i pasty borowinowej do Zakładu Przyrodoleczniczego w Długopolu Zdroju - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się poniżej 14 tys. Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa leków w ramach chemioterapii uzupełnienie III
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.