To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Warszawa: Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
Numer ogłoszenia: 178265 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103923 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane na II piętrze w skrzydle budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, usytuowanym na działce o nr 7 6, w obrębie ewidencyjnym 6 10 04, w jednostce ewidencyjnej 146502 8 Bemowo, kompleks wojskowy nr 5666 stanowiący teren zamknięty. Obiekt zakwalifikowany jest w PKOB pod numerem 1264 budynki szpitali i zakładów opieki medycznej. Całość inwestycji przeprowadzana jest na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 219 III 2016 z dnia 21.06.2016 r., wydanej przez Wojewodę Mazowieckiego. Uprawomocnienie decyzji ma nastąpić w dniu 06.07.2016 r. Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania przed terminem otwarcia ofert w przypadku nie uzyskania uprawomocnienia decyzji. Ze względów organizacyjnych i rozliczeniowych z organem założycielskim MON, roboty budowlane podzielono na dwa etapy. Etapy będą realizowane w terminach ustalonych w SIWZ i w umowie oraz zakończą się dla każdego etapu odrębnie odbiorami i rozliczeniami finansowym z Wykonawcą robót. Etapy zamierzenia inwestycyjnego, będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują następujący zakres robót budowlanych: Etap I:pomieszczenia poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, co stanowi 517,83 m2; Etap II - pomieszczenia poradni rehabilitacyjnej, co stanowi ok. 282,34 m2. W Etapie I, Zamawiającemu ze względu na znaczne ograniczenia świadczenia usług zdrowotnych zakontraktowanych w NFZ do końca 2016 r., bardzo zależy na maksymalnie możliwym skróceniu terminu wykonania robót budowlanych i w związku z tym określił datę graniczną na 15.11.2016 r., a ilość dni skrócenia tego terminu będzie przedmiotem punktacji w kryterium ceny o wadze 10%. Przedmiot zamówienia z podziałem na 2 etapy opisano szczegółowo w: Zał. Nr 1:projekcie wykonawczym, który zawiera 6 zeszytów z planami, rysunkami, opisami, z podziałem na branże oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zał. Nr 2: przedmiarach robót w formacie PDF i ATH z podziałem na branże: Architektura i konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne, Niskie prądy zwanymi dalej łącznie Przedmiotem umowy i lub Robotami. Właściciel budynku dysponuje oryginalną dokumentacją projektową, a wymienione wyżej załączniki opublikowano na stronie internetowej. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej Zamawiającego w pomieszczeniach nie objętych przebudową. W zależności od przebiegu prowadzonych prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dróg ewakuacyjnych z każdego punktu, w którym mogą przebywać osoby wraz z oznakowaniem. Każdorazowo o wprowadzeniu lub zmianie przebiegu dróg ewakuacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Po przejęciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem robót oraz za wszelkie szkody powstałe w mieniu służącym realizacji Przedmiotu umowy. Na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu robót, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją prac budowlanych u Zamawiającego oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: ryzyk budowlanych np. CAR, EAR lub CWAR z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 110% ceny ofertowej brutto; ubezpieczenia kadry, pracowników, współpracowników Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy, a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu i na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy Roboty. Po podpisaniu umowy, ale przed rozpoczęciem robót budowlanych, w wyznaczonym terminie przez Inwestora Zastępczego, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik budowy przekaże Zamawiającemu: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, harmonogram wykonywanych robót z rozpisaniem zadań na okresy 1 tygodniowe. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Remonty pomieszczeń muszą być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu na swój koszt pozyskanego z rozbiórki złomu do punktu złomu. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie projektu, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-2. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność, że zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu Robót, pracownicy i osoby realizujące w imieniu i na rzecz Wykonawcy Roboty: posiadają kwalifikacje niezbędne do zrealizowania Robót; posiadają aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż., posiadają aktualne badania lekarskie; będą wyposażeni w ubrania robocze i kaski ochronne, zgodnie z wymaganiami bhp i kamizelki odblaskowe z nazwą Wykonawcy. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót budowlanych, dostaw lub usług Podwykonawcom na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według stawki zryczałtowanej miesięcznej w wysokości 500,00 zł, która będzie uregulowana przez Wykonawcę po zakończeniu umowy. Wykonawca w okresie prowadzenia prac budowlanych na terenie obiektu PL WAT SP ZOZ odpowiada za zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy oraz przeciwpożarowych; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt wszelkich prób, badań, sprawdzeń i pomiarów technicznych. Zamawiający, zaprosił na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w dwóch terminach, w dniu 1 lipca, piątek o godz. 10:00 oraz 6 lipca, środa o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; w celu zapoznania uczestników z zakresem przebudowy oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia.Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów oraz protokół z pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 9..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAT Zbigniew Hordyj, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2609629,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2795349,26
Oferta z najniższą ceną: 2653351,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3390066,48
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.