Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Kraśnik: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych planowana do realizacji w ramach projektu Inwestycja w siebie - program szkoleń i aktywizacji zawodowej współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1., Podziałanie 6.1.3 -Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka jezdniowego.
Numer ogłoszenia: 178270 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8261823, faks 081 8261823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych planowana do realizacji w ramach projektu Inwestycja w siebie - program szkoleń i aktywizacji zawodowej współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1., Podziałanie 6.1.3 -Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka jezdniowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka jezdniowego dla 15 osób bezrobotnych, z terenu powiatu Kraśnickiego skierowanych przez PUP W Kraśniku. Planowane jest przeprowadzenie 1 edycji kursowej. Maksymalna liczba uczestników w edycji kursowej : 15 osób. Termin i warunki realizacji szkoleń : 1 Rozpoczęcie szkolenia: lipiec 2010 roku 2 Miejsce realizacji szkolenia: Kraśnik 3 Minimalna liczba godzin szkolenia w ciągu jednego tygodnia : 30 godzin zegarowych 4 Liczba godzin szkoleniowych: 120 w tym a) zajęc praktycznych: 58 godzin b) zajęc teoretycznych: 62 godzin 5 Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia i inne materiały szkoleniowe 6 Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP 7 Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, herbata, owoce) Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia : Budowa wózka jezdniowego. Typy stosowanych wózków jezdniowych. Czynności operatora przed podjęciem pracy i w czasie pracy. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa . Wiadomości o dozorze technicznym. Wymiana butli gazowych. Podstawy obsługi kasy fiskalnej i rejestrującej. Obsługa komputerowych programów magazynowych - SUBIEKT GT ,WF-MAG Podstawy podatku VAT i fakturowania. Gospodarka magazynowania, wiadomości z zakresu BHP. Praktyczna nauka jazdy wózkiem jezdniowym. Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem. Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem. Cel szkolenia : Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu pracy w magazynie, jazdy wózkiem jezdniowym oraz obsługi kasy fiskalnej. Szkolenie powinno być zakończone egzaminem państwowym i wydaniem zaświadczenia zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wpis do rejestru instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu dwóch ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. szkolenie Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka jezdniowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem pomieszczeń do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kadra posiadajaca uprawnienia do organizowania tego rodzaju szkolenia oraz uprawnienia pedagogiczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Instytucja winna znajdowac się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 2) Akredytacje 3) Certyfikat potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO - 10
- 3 - Akredytacje - 5
- 4 - 3) Certyfikat potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy.
Al. Niepodlegolosci 20
23 210 Krasnik pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy. Al. Niepodlegolosci 20 23 210 Krasnik pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: usługa szkoleniowa planowana do realizacji w ramach projektu Inwestycja w siebie - program szkoleń i aktywizacji zawodowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1., Podziałanie 6.1.3 -Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka jezdniowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- "Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku"
- Przedmiotem zamówienia jest: Remontu pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku".
- Dostawa programu antywirusowego dla Urzędu Miasta Kraśnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Kraśniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.