Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Wrocław: Ochrona budynków, pomieszczeń i znajdującego się w nich mienia,
biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 178284 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu , ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, faks 071 3771777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków, pomieszczeń i znajdującego się w nich mienia, biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy całodobowej ochrony obiektów - budynków, pomieszczeń i mienia w nich się znajdującego - biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zakres zamówienia obejmuje obiekty: 1) budynek biurowy - ul. Grunwaldzka 90 2) wejście i klatka schodowa - ul. Bujwida 31 3) budynek magazynowo - biurowo - warsztatowy ul. Grunwaldzka 94/96 wraz z placem parkingowym i przyległymi garażami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu w terminie wyznaczonym oraz spełnią niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony obiektów (posiadają stosowną koncesję wydaną przez właściwy organ państwowy, uprawniającą do świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odpowiedniej ich liczbie, umożliwiającej jego prawidłowe wykonanie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 7) wyposażą pracowników ochrony w jednolite, służbowe umundurowanie umożliwiające ich identyfikację; 8) dysponują osobami posiadającymi umiejętność obsługi telewizji przemysłowej, które będą bezpośrednio wykonywały zamówienie; 9) posiadają na terenie m. Wrocławia siedzibę lub oddział (filię); 10) dokonają wizji lokalnej obiektów i terenu, których ochrona ma dotyczyć i uzyskają pisemne potwierdzenie, wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, przeprowadzonej wizji; 11) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000 zł 12) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat, t.j. 1.06.2006r - 31.05.2009r co najmniej 3 usługi ochroniarskie o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Zamawiający uzna tylko te usługi, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez dokument załączony do wniosku. W przypadku usług wykonywanych (nie zakończonych) dokument potwierdzający należyte wykonanie musi być aktualny tzn. wystawiony po dniu 30.04.2009r (dokumenty wystawione wcześniej nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas do składania ofert zostaną zaproszeni ci Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ilość punktów w ocenie spełniania warunków. Zamawiający ustala następujący, punktowy sposób oceny spełniania warunków: 1) za każdą usługę uznaną przez Zamawiającego - 1 pkt 2) wysokość polisy OC: - do 50.000 zł - 1 pkt, powyżej 50.000 zł - 200.000 zł - 2 pkt, powyżej 200.000 zł - 3 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie załącznikiem nr1 do niniejszego ogłoszenia 2) oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony w jednolite, służbowe umundurowanie, o dysponowaniu osobami posiadającymi umiejętność obsługi telewizji przemysłowej oraz o posiadaniu na terenie m. Wrocławia siedziby lub oddziału (filii) wraz z podaniem adresu 3) koncesja na podjęcie działalności w zakresie ochrony obiektów - budynków, pomieszczeń i znajdującego się w nich mienia 4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 7) dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika - w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia pełnomocnika - do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 8) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowa spółki cywilnej lub umowa określająca sposób ich współdziałania (regulująca ich współpracę), zakres oraz sposób odpowiedzialności; 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 30 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 30 000 zł wraz z odsetkami, w umówionych terminach; 10) pisemne potwierdzenie Zamawiającego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektów i terenu, których ochrona ma dotyczyć; 11) wykaz usług ochroniarskich wykonanych lub wykonywanych, odpowiadających warunkom określonym w ust. 6 pkt 12, sporządzony według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia; 12) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie usług ochroniarskich (sporządzonych wg załącznika nr 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak choćby jednego z dokumentów, jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
UWAGA: Na podanej stronie internetowej są dostępne wzory 3 załączników do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 50 - 357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 90, I piętro pokój nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.