To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-19
Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
Numer ogłoszenia: 178289 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163505 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Opis przedmiotu zamówienia Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących tylko na obszarze województwa śląskiego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Plakaty eksponowane będą w 230 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora) , - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze. Liczba plakatów - łącznie 230. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 15.09.2014 r. do 15.10.2014 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wszystkie plakaty oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (WUP), Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem pt. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy co najmniej 3 różne projekty plakatu, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Dopuszcza się możliwość przekazania przez zamawiającego gotowego projektu graficznego plakatu, którego prawami autorskimi dysponuje Zamawiający. Ostateczna decyzja w sprawie użycia takiego projektu zależy od Zamawiającego. Koszt zaprojektowania i wydruku eksponowanych plakatów uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego 5 plakatów po zrealizowanej kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi); c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale. Część II Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej Europejskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji, które odbywać będą się 9 października 2014r. jednocześnie w 3 różnych miastach: Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej. 2. Opis przedmiotu zamówienia Ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i/lub tramwajach komunikacji publicznej kursujących w 3 różnych miastach województwa śląskiego: Katowicach, Częstochowie i Bielsku Białej (dopuszcza się, aby trasa przebiegała częściowo również poza wymienionymi miastami; ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego). Plakaty eksponowane będą w autobusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii od 15.09.2014r. do 09.10.2014r. Rodzaj i format reklam: - plakat A3 dwustronnie drukowany - dostarczony przez Zamawiającego Liczba plakatów - łącznie 120szt., przy czym 60szt. na terenie miasta Katowice oraz po 30szt. w Częstochowie i Bielsku-Białej. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu z dwustronnym zadrukiem z trzema różnymi lokalizacjami Targów. Wykonawca zobowiązuje się do ekspozycji plakatów w 3 różnych miastach, zgodnie z lokalizacją targów wskazaną na plakatach W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: d) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); e) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., 1 Maja 88, 40-240 katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38357,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12619,80
Oferta z najniższą ceną: 12619,80 / Oferta z najwyższą ceną: 52093,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej Europejskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji, które odbywać będą się 9 października 2014r. jednocześnie w 3 różnych miastach: Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPAART" AGENCJA HANDLOWA MACIEJ CHEMICZ
jakie przetargi wygrała firma
"SPAART" AGENCJA HANDLOWA MACIEJ CHEMICZ
- Maciej Chemicz SPAART Agencja Hadlowa M. Chemicz, Dziewanny 17A, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5365,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8856,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32472,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.