Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Warszawa: Usługa w zakresie utrzymania w bieżącej sprawności i obsługi stacji uzdatniania wody w IPCZD - 2 pakiety
Numer ogłoszenia: 178289 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie utrzymania w bieżącej sprawności i obsługi stacji uzdatniania wody w IPCZD - 2 pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania w bieżącej sprawności i obsługi stacji uzdatniania wody w IPCZD - 2 pakiety.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na utrzymaniu w sprawności technicznej i obsłudze stacji uzdatniania wody, o wartości minimum 200 000 zł, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 9.A.2. siwz,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia osoby posiadające: a) świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV, b) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - DG 3, EG 2, EG 3, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt 9.A.3. siwz,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - zał. nr 3 do siwz. 2. Formularz(e) cenowy(e) zał. nr 4.1 - 4.2. do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) określonym w § 4 ust. 2 i 3 umowy 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103. Otwarcie ofert tego samego dnia o godz. 10:00 - pokój nr 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zmiękczalnia wody - blok F Wykaz urządzeń w Zmiękczalni wody bl. F objętych umową - Zmiękczacz wody dwukolumnowy z objętościowym sterowaniem częstością regeneracji firmy APPLID MEMBRANES INC - hydrofor Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo-konserwacyjnych zmiękczalni wody blok F a) codziennie: - pomiar jakości wody zmiękczonej (twardość ogólna) - uzupełnienie poduszki powietrznej w hydroforze - rejestracja zużycia wody z wodomiaru - kontrola zużycia solanki do regeneracji złoża - kontrola pracy zaworu głowicowego wraz ze stopniem wykorzystania jonitu - kontrola linki napędowej przepływomierza - kontrola hydroforu - prowadzenie książki ruchu i pomiarów b) tygodniowo - uzupełnienie zasobnika solą pastylkową - czyszczenie filtra inżektora pobierania solanki c) miesięcznie - mycie zasobnika soli - kontrola zaworu pływakowego - czyszczenie styków hydrostatu, przegląd pompy - inne czynności obsługowe Środki chemiczne do uzdatniania wody - sól pastylkowa - 900 kg/miesiąc 2.Stacja odwróconej osmozy -Centralna Sterylizacja - blok D Czynności codzienne - Załączanie i wyłączanie lampy UV - bakteryjnej, kontrola przepływu - kontrola stacji hydroforowej - pomiar twardości wody wejściowej - kontrola stanu soli pastylkowej do regeneracji jonitu - kontrola głowic kolumn, filtru piaskowego, filtru węglowego, zmiękczacza - kontrola linek przepływomierzy w głowicach (3 głowice) - pomiar pH wody wejściowej i wyjściowej - kontrola poziomu wody w zbiorniku retencyjnym - prowadzenie książki ruchu i pomiarów ,oraz przeliczanie wydajności - regulacja przepływu solanki z uwzględnieniem ciśnienia, temperatury, przewodności wody - regulacja recyrkulacji - kontrola wskazań i regulacja nastaw 2 zegarów (kolumny filtra piaskowego i węglowego) - pomiar temperatury wody wejściowej (nie uzdatnionej) - kontrola zanieczyszczenia filtra świecowego (filtr osmozera) Czynności cotygodniowe - uzupełnienie soli pastylkowej do regeneracji jonitu - przegląd, oczyszczenie i przedmuchanie filtrów inżektorów (3 sztuki) Czynności comiesięczne - mycie zbiornika solanki i inżektora ssącego - wymiana filtra świecowego - kontrola połączeń ciśnieniowych - rozłącznych - dokręcenie połączeń śrubowych - kontrola wyłączników automatyki - ogólny przegląd sieci Środki chemiczne do uzdatniania wody - sól pastylkowa - 400 kg/miesiąc 3. Stacja uzdatniania wody - Basen kąpielowy Wykaz urządzeń objętych umową - układ filtrująco-czyszczący firmy BOLLMAN_FILTER_GESELLSCHAFT mbH - układ sterująco-dozujący firmy BAYROL Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo - konserwacyjnych a) codziennie - badanie zawartości wolnego chloru - badanie zawartości chloru związanego - pomiar wartości pH - pomiar temperatury wody i jej regulacja - pomiar zużycia wody świeżej - kontrola zanieczyszczeń filtra głównego - kontrola poziomu wody w zbiorniku wyrównawczym - kontrola pracy i regulacja wydajności dozowników roztworu pH, i koagulacji - prowadzenie książki ruchu - inne czynności b) tygodniowo - czyszczenie chwytaczy włosów ( 2 sztuki) - płukanie filtra głównego (co 3 dni) - czyszczenie zaworów zwrotnych dozowników (8 sztuk zaworów) - czyszczenie żeber chłodzących silniki pomp cyrkulacyjnych - inne czynności c) miesięcznie - płukanie odżelaziaczy (2 sztuki) - regulacja wydajności pomp obiegowych - kontrola zaworów bezpieczeństwa - czyszczenie zaworu elektromagnetycznego i presostatu sprężarki - dokręcenie połączeń śrubowych - inne czynności obsługowe Środki chemiczne do uzdatniania wody - chloryfix lub Bayrochlor - 65, kg/miesiąc - koagulant - 20, kg/miesiąc - roztwór pH (+) - 8,7 l/miesiąc - roztwór pH (-) - 52,5 l/miesiąc - Desalgin - 1,5 l/miesiąc 4.Stacja uzdatniania wody - Baseny hydroterapii Wykaz urządzeń objętych umową - układ dozujący firmy DINOTEC - układ elektryczno - sterujący firmy HENSEL - filtr piaskowy firmy HAYWORD Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo - konserwacyjnych a) codziennie - płukanie filtra piaskowego - kontrola poziomu wody w zbiornikach i pomiar temperatury - kontrola wskazań układu kontrolno-pomiarowego Cl i pH - prowadzenie książki ruchu i pomiarów - załączanie i wyłączanie koagulacji b) tygodniowo - czyszczenie chwytacza włosów (1 sztuka) - czyszczenie zaworów zwrotnych dozowników (6 sztuk) - czyszczenie celi pomiarowej elektrod pH i Cl, kalibracja i skalowanie zadajników b) miesięcznie - wymiana zasobników z roztworami Cl i pH - regulacja nastaw temperatury grzałek elektrycznych, przepływu wody, usunięcie zanieczyszczeń - regulacja wydajności dozowników, odpowietrzenie - kontrola wskazań programatora czasowego sterującego pompą cyrkulacyjną , regulacja przepływów między zbiornikami Środki chemiczne do uzdatniania wody - roztwór chloru - 35, l/miesiąc - roztwór FLOK - 35, l/miesiąc - roztwór pH (+) - 8,7 l/miesiąc - roztwór pH (-) - 35 l/miesiąc 5. Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo-konserwacyjnych stacji uzdatniania wody dla potrzeb wentylacji blok E Wykaz urządzeń w Zmiękczalni wody w budynku E Zmiękczacze jonowymienne serii 85 - Maszynownia wentylacyjna w piwnicy w budynku E - 1 szt.- Q-0935-A-UDT - Maszynownia wentylacyjna XI p. w budynku E - 1 szt.- Q-1035-A-UDT d) codziennie: - pomiar jakości wody zmiękczonej (twardość ogólna) - rejestracja zużycia wody z wodomiaru - kontrola zużycia solanki do regeneracji złoża - kontrola pracy zaworu głowicowego wraz ze stopniem wykorzystania jonitu - prowadzenie książki ruchu i pomiarów e) tygodniowo - uzupełnienie zasobnika solą pastylkową - czyszczenie filtra inżektora pobierania solanki f) miesięcznie - mycie zasobnika soli - inne czynności obsługowe Środki chemiczne do uzdatniania wody - sól pastylkowa - 300 kg/miesiąc 6. Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo-konserwacyjnych stacji uzdatniania wody dla potrzeb urządzeń technologicznych Działu Żywienia budynek G Wykaz urządzeń zmiękczalni wody w budynku G - Stacja uzdatniania wody , pomieszczenie nr G-005 Ready Soft szt. 1 - Stacja zmiękczania wody w Kuchni Mlecznej pomieszczenie nr G-10 szt. 1 - Stacja uzdatniania wody do pieca konwekcyjnego typu MIAR szt. 4 - Stacja zmiękczania wody do zmywarek typu MIAR szt. 2 g) codziennie: - pomiar jakości wody zmiękczonej (twardość ogólna) - rejestracja zużycia wody z wodomiaru - kontrola zużycia solanki do regeneracji złoża - kontrola pracy zaworu głowicowego wraz ze stopniem wykorzystania jonitu - prowadzenie książki ruchu i pomiarów h) tygodniowo - uzupełnienie zasobnika solą pastylkową - czyszczenie filtra inżektora pobierania solanki i) miesięcznie - mycie zasobnika soli - inne czynności obsługowe Środki chemiczne do uzdatniania wody - sól pastylkowa - 200 kg/miesiąc 7. Zakres czynności obsługowych przy pracach obsługowo-konserwacyjnych stacji uzdatniania wody dla bieżni wodnej HYDRO PYSIO typ FOCUS-003 budynek RD 1 szt. j) codziennie: - pomiar jakości wody - rejestracja zużycia wody z wodomiaru - prowadzenie książki ruchu i pomiarów k) tygodniowo - czyszczenie filtra l) miesięcznie - inne czynności obsługowe Środki chemiczne do uzdatniania wody - chloryfix lub Bayrochlor - 1 kg/miesiąc - koagulant - 0,5 kg/miesiąc - roztwór pH (+) - 1 l/miesiąc W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również naprawy doraźne(awaryjne)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja uzdatniania wody IONPURE Czynności bieżące - zapewnienie wymaganej przez odbiorcę jakości i ilości wody, zgodnej z technologicznymi możliwościami urządzenia - kontrola spadków ciśnienia na filtrze - kontrola procentowego stopnia odsalania wody - kontrola przewodności elektrycznej oczyszczonej wody - kontrola przewodności elektrycznej wody zasilającej - regulacja stosunku wody odrzutowej do produktu w zależności od temperatury otoczenia na RO-250 - regulacja ilości wody odrzutowej w zależności od temperatury na RO-100 - utrzymanie właściwego poziomu solanki w zbiorniku zmiękczacza - kontrola, regulacja i konserwacja układów sterujących i kontrolnych - kontrola i konserwacja instalacji elektrycznej - kontrola i konserwacja pomp wodnych. Czynności cotygodniowe - płukanie filtrów Czynności comiesięczne - sanityzacja RO- 250 - sanityzacja RO-1000 - sanityzacja zbiornika PWT - sanityzacja pętli PVC - sanityzacja pętli SS - wymiana filtrów - regeneracja filtrów (wg instrukcji stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do OPZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.