eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Gdynia: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 178312 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841 , strona internetowa www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uporządkowaniu terenów gminnych w Gdyni przy ul. Tetmajera (działka gminna nr 496/66, część działki 497/66, KM 61, obręb Gdynia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD)491)DZ)220-W)2011 została zawarta w dniu 30.12.2011r. (EZP.271.57.2011), na kwotę netto: 164 074,07 zł, brutto: 177 200,00 zł. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS z siedzibą w Kielnie (84-208), przy ul. Oliwskiej 48. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uporządkowaniu terenów gminnych w Gdyni przy ul. Tetmajera (działka gminna nr 496/66, część działki 497/66, KM 61, obręb Gdynia). CPV: 90.51.20.00-9 - Usługi transportu odpadów, 90.60.00.00-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. Wartość zamówienia podstawowego wynosi: netto 185 000,00 złotych, brutto: 199 800,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%. Do zamówienia podstawowego przyjęto 50% zamówień uzupełniających. netto: 185 000,00 złotych x 50% = 92 500,00 zł, brutto: 199 800,00 złotych x 50% = 99 900,00 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 20.500,00 zł, brutto: 22.140,00 zł, co stanowi ok. 11.08 % zamówienia podstawowego. Wartość udzielonych zamówień uzupełniających: a) Umowa nr ZD)138)DZ)25-W)2012 z dnia 18.04.2012 (EZP.271.14.2012) wynosiła: netto: 4 000,00 zł, brutto: 4 320,00 zł, co stanowi ok. 2,16 % zamówienia podstawowego, b) Umowa nr ZD)164)DZ)33-W)2012 z dnia 09.05.2012 (EZP.271.16.2012) wynosiła: netto: 36 111,11 zł, brutto: 39 000,00, co stanowi ok. 19,52 % zamówienia podstawowego, c) Umowa nr ZD)384)DZ)121-W)2013 z dnia 09.09.2013r. (EZP.271.67.2013) wynosiła: netto: 8 000,00 zł, brutto: 8 640,00 zł, co stanowi ok. 4,32 % zamówienia podstawowego, d) Umowa nr ZD)535)DZ)184-W)2013 z dnia 03.12.2013r. (EZP.271.117.2013) wynosiła: netto: 12 500,00 zł, brutto: 13 500,00 zł, co stanowi ok. 6,76 % zamówienia podstawowego, e) Umowa nr ZD)153)DZ)57-W)2014 z dnia 5.05.2014r. (EZP.271.28.2014) wynosiła: netto: 11.350,00 zł, brutto: 12.258,00 zł, co stanowi ok. 6,14 % zamówienia podstawowego Sumaryczna wartość zamówień uzupełniających wynosi netto: 92.461,11 zł, brutto: 99.858,00 zł. Łączna wartość udzielanych zamówień uzupełniających w wysokości netto 92.461,11 zł nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (ok. 49,98% zamówienia podstawowego). Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 330737-2011 z dnia 14.12.2011 oraz w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: Usługa polegająca na uporządkowaniu terenów gminnych w Gdyni przy ul. Tetmajera

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS, ul. Oliwska 48, 84-208 Kielno, kraj/woj. pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.