eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawa materiałów do naprawy nawierzchni dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim do siedziby Obwodu Dróg Powiatowych w Chociwlu przy ul. Armii Krajowej 52 - mieszanki mineralno asfaltowej na zimno w ilości do 40 Mg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Stargard Szczeciński: Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim do siedziby Obwodu Dróg Powiatowych w Chociwlu przy ul. Armii Krajowej 52 - mieszanki mineralno asfaltowej na zimno w ilości do 40 Mg.
Numer ogłoszenia: 178333 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5775219, faks 091 5775219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim do siedziby Obwodu Dróg Powiatowych w Chociwlu przy ul. Armii Krajowej 52 - mieszanki mineralno asfaltowej na zimno w ilości do 40 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim do siedziby Obwodu Dróg Powiatowych w Chociwlu przy ul. Armii Krajowej 52 - mieszanki mineralno asfaltowej na zimno w ilości do 40 Mg. Zakres: 1. Dostawy sukcesywnie realizowane wg potrzeb zamawiającego w ciągu 3 dni od telefonicznego zgłoszenia w partiach od 1,0 do 3,0 Mg. 2. Do każdej dostarczonej partii mieszanki mineralno asfaltowej na zimno dostawca dołączy deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą techniczną lub kryteriami ustalonymi przez IBDiM . 3. Transport worków z mieszanką mineralno - asfaltową (na zimno) może odbywać się samochodami samowyładowczymi . Przy transporcie dalszym ( czas transportu ponad 0,5 godziny ) skrzynie samochodów z mieszankami należy przykryć plandeką, aby zapobiec wpływom atmosferycznym na jakość mieszanki. Nie stosować do transportu niniejszej mieszanki samochodów z podgrzewaną skrzynią ładunkową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja Przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą, podane niżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.