Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Gdańsk: BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 6 W M. WEJHEROWO PRZY UL. JAŚMINOWEJ I UL. PATOKA ORAZ FOTOREJESTRATORA W WOCŁAWACH NA DRODZE KRAJOWEJ NR 7
Numer ogłoszenia: 178335 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 6 W M. WEJHEROWO PRZY UL. JAŚMINOWEJ I UL. PATOKA ORAZ FOTOREJESTRATORA W WOCŁAWACH NA DRODZE KRAJOWEJ NR 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty polegające na: - budowie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 6 przy ul. Jaśminowej w m. Wejherowo: - montaż masztów sygnalizacji świetlnej - 4 szt. - montaż latarni sygnalizacji świetlnej - 8 szt. - montaż sterownika sygnalizacji świetlnej, - budowa kanalizacji kablowej z rur PCW - 235 m. - układanie kabli w kanalizacji - 597 m, - wykonanie pętli indukcyjnych. - budowie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 6 przy ul. Patoka w m. Wejherowo: - montaż masztów sygnalizacji świetlnej - 4 szt., - montaż latarni sygnalizacji świetlnej - 8 szt. - montaż sterownika sygnalizacji świetlnej, - budowa kanalizacji kablowej z rur PCW - 311 m, - układanie kabli w kanalizacji - 841 m, - wykonanie pętli indukcyjnych. - budowie zasilania urządzenia automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości na drodze krajowej Nr 7 w miejscowości Wocławy: - montaż masztu fotoradaru - 1 szt. - układanie kabli - 24 m,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.1. (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się minimalnymi: kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: 1. Kierownik robót branży elektroenergetycznej - 1 osoba - posiadanie ważnych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych, doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej. b) Osoba wskazana na stanowisku wymienionym w poz. a)1 winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające mu ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. c) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku w poz. a)1 rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. d) Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osoby wymienionej w poz. a)1 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 5. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.3. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać że wykonał (zakończył) co najmniej trzy roboty porównywalne rodzajowo i wartościowo z niniejszym zamówieniem, polegające na budowie trzech sygnalizacji świetlnych. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 6. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.5 spełniają łącznie. 7. Podwykonawstwo Wykonawca powinien wskazać na formularzu OFERTA zakresy robót, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - bez podawania nazw (firm) i adresów Podwykonawców. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. zawartego w SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Informację o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanej osoby, w tym informacje w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczącej osoby, od której wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.3. Informacja na Formularzu 3.2 wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. ppkt Potencjał kadrowy. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk Rejon w Gdańsku, 80-298 Gdańsk, ul. Budowlanych 70. Opłata (o ile dotyczy) 131,00 Waluta: PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 07:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku Rejon w Gdańsku, ul. Budowlanych 70, 80-298 Gdańsk, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.