eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 178372 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, fax 022 5966474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej tj.: Pakiet 1 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, przenośny - 1 szt. Pakiet 2 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, mocowane na szynę Modura bez nawiercania -5 szt. Pakiet 3 Ssak elektryczny, jezdny - 1 szt. Pakiet 4 Defibrylator stacjonarny - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Warunki określone w pkt. 1 - 3 muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 3). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 4). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w Roz. VI pkt. a), b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Terminy wystawienia w/w dokumentów zgodnie z §2.2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Serwis gwarancyjny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, przenośny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis gwarancyjny - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, mocowane na szynę Modura bez nawiercania -5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis gwarancyjny - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Ssak elektryczny, jezdny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis gwarancyjny - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Defibrylator stacjonarny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis gwarancyjny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.