Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 178372 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, fax 022 5966474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej tj.: Pakiet 1 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, przenośny - 1 szt. Pakiet 2 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, mocowane na szynę Modura bez nawiercania -5 szt. Pakiet 3 Ssak elektryczny, jezdny - 1 szt. Pakiet 4 Defibrylator stacjonarny - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Warunki określone w pkt. 1 - 3 muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 3). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 4). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w Roz. VI pkt. a), b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Terminy wystawienia w/w dokumentów zgodnie z §2.2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Serwis gwarancyjny - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, przenośny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Serwis gwarancyjny - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Urządzenie do resuscytacji noworodka z osprzętem, mocowane na szynę Modura bez nawiercania -5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Serwis gwarancyjny - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Ssak elektryczny, jezdny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Serwis gwarancyjny - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Defibrylator stacjonarny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy należy ponadto: a. przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy. b. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Serwis gwarancyjny - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Leczenia Niepłodności - WIZK (ZP-125/2024)
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.