Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-12-03
Bia³ystok: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku PN-45/15/5
Numer og³oszenia: 178375 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://udsk.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku PN-45/15/5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.11.23-8, 33.19.80.00-4, 33.14.16.00-6, 33.66.94.00-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.12.40-4, 33.19.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 07.09.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w kwocie 4 698,83 z³, w tym: pakiet 1 - 1 154,09 z³; pakiet 2 - 83,67 z³; pakiet 3 - 1 231,27 z³; pakiet 4 - 83,83 z³; pakiet 5 - 106,26 z³; pakiet 6 - 6,58 z³; pakiet 7 - 134,93 z³; pakiet 8 - 28,55 z³; pakiet 9 - 50,60 z³; pakiet 10 - 226,37 z³; pakiet 11 - 13,08 z³; pakiet 12 - 12,75 z³; pakiet 13 - 34,62 z³; pakiet 14 - 34,61 z³; pakiet 15 - 7,59 z³; pakiet 16 - 15,47 z³; pakiet 17 - 130,01 z³; pakiet 18 - 136,62 z³; pakiet 19 - 1 207,93 z³. 2. Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 11.12.2015r. do godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
1. Aktualna karta danych technicznych produktu, wystawiona przez producenta rêkawic - dotyczy pakietu 16. 2. O¶wiadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.), zawieraj±ce zobowi±zanie do dostarczenia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego kopii aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ oferowanych wyrobów z odnosz±cymi siê do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodno¶ci wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - je¿eli dotyczy).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument pe³nomocnika nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie zawieraj± wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia i nie ulegn± zmianie przez okres 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Po up³ywie tego okresu dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wy³±cznie kwota VAT w stopniu wynikaj±cym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu sta³ej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2. W przypadku zmian okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. 3. Zmiany cen mog± nast±piæ w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Sekcja zamówieñ publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych wykonany z miêkkiego, przezroczystego PCV, z kontrol± si³y ssania, d³. 50-60 cm: a) rozmiar 6 Fr - 5 000 szt. b) rozmiar 8 Fr - 25 000 szt. c) rozmiar 10 Fr - 27 000 szt. d) rozmiar 12 Fr - 8 000 szt. e) rozmiar 14 Fr - 2 500 szt. f) rozmiar 16 Fr - 1 500 szt. 2. Cewnik do karmienia wykonany z miêkkiego przezroczystego PCV z zamkniêciem, dwie d³ugo¶ci w ka¿dym rozmiarze: ok. 40 cm i ok. 100 cm: a) rozmiar 5 Fr - 50 szt. b) rozmiar 6 Fr - 400 szt. c) rozmiar 8 Fr - 20 szt. d) rozmiar 10 Fr - 60 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Sonda ¿o³±dkowa wykonana z miêkkiego PCV: a) rozmiar 6 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 250 szt. b) rozmiar 8 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 400 szt. c) rozmiar 10 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 300 szt. d) rozmiar 12 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 300 szt. e) rozmiar 14 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 160 szt. f) rozmiar 16 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 250 szt. g) rozmiar 18 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 25 szt. h) rozmiar 20 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 120 szt. i) rozmiar 22 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 20 szt. j) rozmiar 24 Fr, d³. 50 - 75 cm i 100 cm - 60 szt. k) rozmiar 26 Fr, d³. 100 cm i 150 cm - 30 szt. l) rozmiar 32 Fr, d³. 100 cm i 150 cm - 200 szt. 2. Zg³êbnik dwunastniczy z obci±¿nikiem, koñcówka Luer, d³. ok. 1250 mm: a) rozmiar 10 Ch - 50 szt. b) rozmiar 12 Ch - 30 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pojemnik jednorazowy na ig³y, o pojemno¶ci: 1. 0,7 l - kolor czerwony - 18 000 szt. 2. 1 l - kolor czerwony - 5 000 szt. 3. 1 l - kolor ¿ó³ty - 1 000 szt. 4. 2 l - kolor czerwony - 9 000 szt. 5. 2 l - kolor ¿ó³ty - 1 000 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.12-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do spirometru Koko - 600 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ustnik papierowy z zastawk± Devipol - 4 200 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ustnik do alkomatu Alkotest 7410 - 100 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr Koko 877000 (nie dopuszcza siê zamienników) - 400 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr ja³owy strzykawkowy 0,2 SARTORIUS - 150 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowe worki na wymiociny o pojemno¶ci ok. 1 500 ml z podzia³k± co 100 ml, szczelnie zamykane przy pomocy pier¶cienia, wykonane z przeziernej folii - 600 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowe os³onki OCU-FILM+ do tonometru TONO-PEN AVIA, opakowanie 600 szt. - 15 op.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pojemnik histopatologiczny z nakrêtk± zapewniaj±c± ca³kowit± szczelno¶æ, pojemno¶ci: a) 120 ml - 160 szt. b) 155 ml - 80 szt. c) 190 ml - 80 szt. d) 520 ml - 60 szt. e) 1 200 ml - 40 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya 2- dro¿ny, silikonowy ze zintegrowanym balonem Uni Bal pediatryczny, z napinaczem, rozmiary 8 Ch-10 Ch, balon 3 ml - 20 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewnik dopêcherzowy Foleya silikonowy, dwudro¿ny, balon 3-5 ml: 1. rozmiar 8 Fr - 130 szt. 2. rozmiar 12 Fr - 20 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ig³a do pobierania krwi u wcze¶niaków i noworodków 21 G (0,8), d³ugo¶æ 22 mm - 380 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania wymazów: aplikator aluminiowy z koñcówk± mini bez pod³o¿a transportowego, w probówce okr±g³odennej, sterylny - 200 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rêkawice medyczne chroni±ce przed czynnikami biologicznymi i chemicznymi, chirurgiczne, sterylne, jednorazowego u¿ytku, lateksowe - pudrowane, z szorstk± powierzchni± zewnêtrzn±, kszta³t anatomiczny, mankiet prosty, pakowane parami, opakowanie jednostkowe umo¿liwiaj±ce aseptyczne wyjêcie - listki do otwierania min. 5 mm, rozmiar 8,0 - 320 par.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Strzykawka 60 ml z koñcówk± typu ENLOCK do ¿ywienia enteralnego - 2 500 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: £±cznik do cewnika typu Foley, koñcówka od strony cewnika z progami dopasowanymi do ró¿nych rozmiarów cewnika, druga koñcówka kompatybilna ze strzykawk± luer lock - 4 500 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 07.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Kranik do infuzji trójdro¿ny z miêkkim drenem, d³. 7-10 cm, z obrotow± koñcówk± luer lock - 8 500 szt. 2. Przed³u¿acz do pomp infuzyjnych, przezroczysty, j. u., koñcówki Luer-Lock, wylot drenu zabezpieczony os³onk± lub korkiem, wew. ¶red. drenu 1,5 mm, d³. 150 cm - 43 000 szt. 3. Przed³u¿acz do pomp infuzyjnych do leków wra¿liwych na ¶wiat³o (bursztynowy -przezierny), j. u., koñcówki Luer-Lock nieprzezierne, wylot drenu zabezpieczony os³onk± lub korkiem, wew. ¶red. drenu 1,5 mm, d³. 150 cm - 7 500 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 17.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- us³ugi polegaj±ce na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajduj±cych siê na terenie Powiatu Bia³ostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strze¿onym
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ i obiektów Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Zakup us³ug wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- ¦wiadczenie us³ugi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMB
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania p³ytek krwi z aferezy wraz z dostaw± kompatybilnych zestawów.
- Dostawa Gazików i cewników z podzia³em na pakiety
- DOSTAWA JA£OWEJ ODZIE¯Y OCHRONNEJ I RÊCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.