Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Łódź: Roboty remontowe i inwestycyjne w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151 - w podziale na dwie (2) części
Numer ogłoszenia: 178395 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i inwestycyjne w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151 - w podziale na dwie (2) części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części I stanowi wykonanie robót budowlanych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151, polegających na remoncie śmietnika wraz z utwardzeniem dojazdu, remoncie daszku nad wejściem do świetlicy, remoncie pomieszczenia gospodarczego, robotach remontowych w siedzibie Rady Osiedla i robotach wod.-kan. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w kosztorysie nakładczym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych ogólnobudowlanych, nawierzchniowych - drogowych, obiektów małej architektury, posadzkowych, dekarsko-blacharskich, stolarskich, instalacji sanitarnych oraz innych wykończeniowych (STWiOR). Przedmiot zamówienia części II stanowi wykonanie robót inwestycyjnych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151, polegających na wykonaniu parkingu z płyt ażurowych i chodników z kostki. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w kosztorysie nakładczym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót inwestycyjnych ogólnobudowlanych, nawierzchniowych - drogowych, obiektów małej architektury oraz dokumentacji projektowej (STWiORI).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.22.32.20-4, 45.22.38.00-4, 45.26.00.00-7, 45.23.32.00-1, 71.22.00.00-6, 45.30.00.00-0, 45.11.12.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie, terminowo i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia o porównywalnej wartości jak cena składanej oferty dla wybranej/ych części postępowania. Za robotę budowlaną podobną do objętej niniejszym postępowaniem Zamawiający uznaje wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, nawierzchniowych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku wymaga w tym zakresie tylko oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały uprawnienia w zakresie: dla Części I: konstrukcyjno-budowlanym - 1 osoba - oraz co najmniej 2 osoby - w zawodach: murarz-tynkarz, malarz, posadzkarz; instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji wod-kan i instalacji gazowej - 1 osoba - oraz co najmniej 1 osoba - w zawodzie monter instalacji sanitarnych, c.o., gazowych; dla Części II: architektonicznym i/ lub konstrukcyjno-budowlanym - 1 osoba - oraz co najmniej 2 osoby - w zawodach: murarz-tynkarz, posadzkarz. W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca powinien przedłożyć: a/wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ. Dla Części II Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 5 do SIWZ wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotowych usług. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały: - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b/oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności, że posiadają aktualną przynależność do izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) - zał. nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku Wykonawca przedstawia polisę wraz z dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający objęcie ochroną ubezpieczeniową. W przypadku braku dowodu opłacenia polisy OC Wykonawca składa oświadczenie, w którym potwierdza, iż przedłożona przez niego polisa OC jest ważna i została opłacona - wg stanu na dzień składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys/y ofertowy uproszczony
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania przepisu art. 144 ustawy P.z.p.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151, polegających na remoncie śmietnika wraz z utwardzeniem dojazdu, remoncie daszku nad wejściem do świetlicy, remoncie pomieszczenia gospodarczego, robotach remontowych w siedzibie Rady Osiedla i robotach wod.-kan. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w kosztorysie nakładczym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych ogólnobudowlanych, nawierzchniowych - drogowych, obiektów małej architektury, posadzkowych, dekarsko-blacharskich, stolarskich, instalacji sanitarnych oraz innych wykończeniowych (STWiOR).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót inwestycyjnych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót inwestycyjnych w Radzie Osiedla Chojny w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 151, polegających na wykonaniu parkingu z płyt ażurowych i chodników z kostki. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w kosztorysie nakładczym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót inwestycyjnych ogólnobudowlanych, nawierzchniowych - drogowych, obiektów małej architektury oraz dokumentacji projektowej (STWiORI).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.