eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SPDSK RejZamPub/25/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SPDSK RejZamPub/25/2013
Numer ogłoszenia: 178416 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144174 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. brak, tel. 022 5227472, faks 6214155, 522 74 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SPDSK RejZamPub/25/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPDSK - 3 pakiety tj.: 2 pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu 04/2013 oraz 1 nowy pakiet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV - 33.14.11.10 - 4 - opatrunki. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawców próbek (po 2 sztuki z każdej pozycji) w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu ze specyfikacją. 2. Czas trwania umowy - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Realizacji zamówienia - sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia do Apteki Zamawiającego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 i Apteki filii SPDSK przy ul. Działdowskiej 1 w Warszawie realizowane w terminie 3 dni od chwili otrzymania zapotrzebowania złożonego telefonicznie lub na piśmie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 4.Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUMED Sp. z o. o., ul. Chłopickiego 50, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38372,40

  • Oferta z najniższą ceną: 38372,40 / Oferta z najwyższą ceną: 38372,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.