To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Siemianowice Śląskie: Letnie i zimowe utrzymanie dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich - zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 178459 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165427 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich - zamówienie uzupełniające (1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich obejmujące: Zadanie 1 (Akcja Lato AL): Letnie utrzymanie dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich; Zadanie 2: Opróżnianie i mycie koszy ulicznych wg ustalonego harmonogramu; Zadanie 3: Całodobowe (wraz z okresami świątecznymi) usuwanie martwych zwierząt znajdujących się na terenach komunalnych oraz usuwanie innych skutków zaistniałych z przyczyn nieprzewidywalnych dla Zamawiającego powodujących zakłócenie ruchu pieszo-jezdnego; Zadanie 4: Inne prace wynikłe z przyczyn nie przewidywalnych dla Zamawiającego związane z letnim utrzymaniem dróg i ulic.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY KONSERWACJA TERENÓW ZIELONYCH JACEK WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY KONSERWACJA TERENÓW ZIELONYCH JACEK WIECZOREK
- Zakład Usługowy Konserwacja Terenów Zielonych Jacek Wieczorek, ul. Łokietka 4, 41-933 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59923,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135488,32
Oferta z najniższą ceną: 135488,32 / Oferta z najwyższą ceną: 135488,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: - zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 08.02.2008 r. Umowa nr GK.UK. - 342/1/2008, - zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, - wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, - zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ dla zamówienia podstawowego (udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego), - zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne wyboru trybu: art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- "Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka 2025"
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Sprzątanie ulic i chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie m. Morąg w 2025r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.