eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWykonanie remontów nawierzchni dróg zakładowych na terenie drogowych przejść granicznych w Kukurykach i Sławatyczach w województwie lubelskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Chełm: Wykonanie remontów nawierzchni dróg zakładowych na terenie drogowych przejść granicznych w Kukurykach i Sławatyczach w województwie lubelskim.
Numer ogłoszenia: 178462 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni dróg zakładowych na terenie drogowych przejść granicznych w Kukurykach i Sławatyczach w województwie lubelskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg zakładowych na terenie drogowego przejścia granicznego w Kukurykach. Zakres robót obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi zakładowej i zbiorczej o powierzchni 1500,00 m2 i średniej grubości 6,00 cm. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) wycięcie ubytku do podbudowy, 2) oblanie wyciętej powierzchni emulsją asfaltową, 3) ułożenie masy z asfaltobetonu, 4) zawałowanie ułożonej masy do uzyskania poziomu istniejącej nawierzchni, 5) oczyszczenie i uporządkowanie terenu, 6) zgłoszenie wykonanego zakresu robót do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca wykona remonty cząstkowe nawierzchni z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie. Zalecana jest wizja lokalna. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany nawierzchni bitumicznej o powierzchni 420 m2 na kostkę brukową jezdną gr. 8 cm na drogowym przejściu granicznym w Sławatyczach. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) zdjęcie istniejącej nawierzchni bitumicznej o pow. 420 m2 o grubości 12 cm, 2) wykonanie podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej, 3) ułożenie kostki brukowej o gr. 8 cm, 4) uprzątnięcie placu łącznie z wywiezieniem zdjętej nawierzchni asfaltowej i jej zagospodarowanie zgodnie z obwiązującymi przepisami. Wykonawca wykona remont nawierzchni z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie. Zalecana jest wizja lokalna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełnić wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SWIZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. VIII SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 lub 3A do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, pokój 244..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, pokój 238..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg zakładowych na terenie drogowego przejścia granicznego w Kukurykach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) wycięcie ubytku do podbudowy, 2) oblanie wyciętej powierzchni emulsją asfaltową, 3) ułożenie masy z asfaltobetonu, 4) zawałowanie ułożonej masy do uzyskania poziomu istniejącej nawierzchni, 5) oczyszczenie i uporządkowanie terenu, 6) zgłoszenie wykonanego zakresu robót do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca wykona remonty cząstkowe nawierzchni z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie. Zalecana jest wizja lokalna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wymiany nawierzchni bitumicznej o powierzchni 420 m2 na kostkę brukową jezdną gr. 8 cm na drogowym przejściu granicznym w Sławatyczach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) zdjęcie istniejącej nawierzchni bitumicznej o pow. 420 m2 o grubości 12 cm, 2) wykonanie podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej, 3) ułożenie kostki brukowej o gr. 8 cm, 4) uprzątnięcie placu łącznie z wywiezieniem zdjętej nawierzchni asfaltowej i jej zagospodarowanie zgodnie z obwiązującymi przepisami. Wykonawca wykona remont nawierzchni z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie. Zalecana jest wizja lokalna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.