eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa i montaż agregatów sprężarkowych ze sprężarkami śrubowymi do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57



Ogłoszenie z dnia 2006-04-06

POZYCJA 17847

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i montaż agregatów sprężarkowych ze sprężarkami śrubowymi do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Koleje Mazowieckie - KM" Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Wakuła (022) 47-38-644; Bożena Sosnowska (022) 47-37-353, ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4737646, 4737204, 4737353, fax 022 4738814, 4737518, e-mail: ekonomiczny@mazowieckie.com.pl, www.koleje.mazowieckie.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż agregatów sprężarkowych ze sprężarkami śrubowymi do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 29 sztuk fabrycznie nowych agregatów sprężarkowych ze sprężarkami śrubowymi do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57, wykonanie niezbędnego okablowania oraz ich montaż w elektrycznych zespołach trakcyjnych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był najwyższej jakości i spełniał parametry techniczne wskazane w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa i montaż agregatów sprężarkowych ze sprężarkami śrubowymi do EZT będzie dokonana w ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim w EZT bedących w naprawie rewizyjnej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.61.00 - Sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.30.00 - Sprężarki Oryginalny kod CPV: 50.91.34.00 - Usługi instalowania sprężarek Kod CPV wg słownika 2008: 51.13.40.00 - Usługi instalowania sprężarek 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Poniżej 5 000 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpływu faktury VAT do Zamawiajacego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z art 23 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem uczestnictwa w postepowaniu jest spełnienie następujących warunków: 1) spełnienie warunków, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 2) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania sie o zamówienie publiczne na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy, 3) wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 800 000,00 PLN, 4) Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 Ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływewm terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 800 000,00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 2) dokumentu potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych wskazanych w SIWZ, wystawionego przez jednostkę uprawnioną do wykonywania badań. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MER-0241-25/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibe zamawiającvego,na konto 16 1870 0006 0000 0454 0111 0020,za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji, Wykonawcy , osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.05.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego 03-802 Warszawa ul Lubelska 1 pok nr 213.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.