eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienicazaciągniecie kredytu w wysokości 8 000 000 zł. na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Jasienica: zaciągniecie kredytu w wysokości 8 000 000 zł. na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 178482 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59287 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaciągniecie kredytu w wysokości 8 000 000 zł. na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Formę zabezpieczenia spłaty kredytu długoterminowego stanowi weksel własny IN BLANCO wraz z deklaracją wekslową i oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na deklaracji do weksla. 2. Kwota kredytu zostanie przelane na rachunek bieżący Gminy Jasienica Nr 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010 BS w Jasienicy w czterech transzach 2 000 000,00 zł. 06.05.2013 r. 2 000 000,00 zł. 03.06.2013 r. 2 000 000,00 zł. 02.07.2013 r. 2 000 000,00 zł. 02.08.2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w harmonogramie wypłat transz kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3. spłata kredytu do 31 grudnia 2013 roku 4. Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty powiększoną o stałą marże Banku. 7. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. 8. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 9. Ewentualna jednorazowa prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M obowiązujący w dniu 17.04.2013 r. tj. 3,33 plus stała marża Banku daje oprocentowanie w stosunku rocznym. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć jednorazową spłatę kredytu w dniu 31.12.2013r. 12. Do obliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, tj. 365 dni, w roku przestępnym 366 dni. 13. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu. 14. Gmina nie udzieliła żadnych poręczeń. 15. Zamawiający powiadomi z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o zamiarze uruchomienia transz kredytu, pierwsza transza najpóźniej w pierwszym dniu po dniu podpisania umowy. 18. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikołowski Bank Spółdzielczy, ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227769,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163893,71

  • Oferta z najniższą ceną: 163893,71 / Oferta z najwyższą ceną: 203973,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.