eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2011 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Bydgoszcz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2011 r
Numer ogłoszenia: 178503 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149571 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2011 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2011 r.- od 01 lipca 2011 do 31 grudnia 2011 r. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych :CPV 90 91 00 00 - 9 2. Zamówienie obejmuje usługi sprzątania w trzech obiektach: 2.1. Obiekt nr 1 - Budynek biurowy w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 141,96m2 - sanitariaty - 9,5m2 - ciąg komunikacyjny - 26,10 m2 b) mycie okien PCV - 26 szt. o powierzchni - 31,29m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina dywanowa - 73,37m2 - wykładzina PCV - 68,59m2 - podłogowe płytki ceramiczne - 35,60m2 d) drzwi płytowe i przeszklone 26 szt. 2.2. Obiekt nr 2 - Budynek zaplecza socjalnego w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 12,30 m2 - sanitariaty, szatnia -34,40 m2 - ciąg komunikacyjny - 4,00 m2 b) mycie okien PCV - 3 szt. o powierzchni - 6,22m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - podłogowe płytki ceramiczne - 50,70 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 6 szt. e) kabina prysznicowa - 1 szt. 2.3. Obiekt nr 3 - Pomieszczenia socjalno - biurowe w miejscowości - Młyniec gm. Lubicz oddalone od m-ci Toruń około - 10 km a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe, 26,34 - m2 - sanitariaty, szatnia, kuchnia, korytarz, magazynek - 34,03m2 - ciąg komunikacyjny - 7,56 m2 b) mycie okien - z PCV - 8 szt. o pow. - 21,8 m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina PCV - 39,71 m2 - posadzka z płytek ceramicznych - 28,22 m d) drzwi płytowe i przeszklone - 9 szt. 3.Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie: - codziennie: 1. zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych 2. odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) 3. opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce 4. wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków 5. wycieranie parapetów 6. usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach 7. oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz 8. czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku 9. przetarcie luster 10. kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem 11. opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych 12. wycieranie aparatów telefonicznych - jeden raz w tygodniu: 1. wycieranie grzejników na mokro 2. wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach 3. wycieranie poręczy i zamiatanie schodów zewnętrznych - obiekt nr 3 4. odkurzanie tapicerki meblowej - obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) - jeden raz w miesiącu: 1. wycieranie kontaktów i wyłączników światła 2. odkurzanie za grzejnikami 3. gruntowne mycie wszystkich drzwi - jeden raz na kwartał: 1. mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami 2. gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją 3. czyszczenie żaluzji i verticali 4. mycie lamp i kloszy - jeden raz na pół roku: 1. gruntowne pranie wykładzin dywanowych 2. gruntowne pranie tapicerki meblowej 4. Wraz z zaopatrzeniem w środki higieny i czystości ( środki myjące, czyszczące i konserwujące oraz odświeżacze powietrza, mydło w płynie , płyn do mycia naczyń, papier toaletowy i ręczniki typu ZZ itp. środki) należą do Wykonawcy . Środki higieny i czystości powinny być wysokiej jakości posiadające atesty Państwowego Zakładu Higieny. Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt ( odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) 5. Godziny wykonywania pracy: Pora sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny 14oo - 22oo (w dni robocze).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.20.00 - Usługi czyszczenia konstrukcji rurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2011 r.- od 01 lipca 2011 do 31 grudnia 2011 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGP Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10317,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.