Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Sejny: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Monter ociepleń budynków
Numer ogłoszenia: 178513 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach , ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl, http://pup.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Monter ociepleń budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia zawodowego Monter ociepleń budynków dla 6 osób bezrobotnych. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 6 osób bezrobotnych (1 grupa),rekrutacja leży po stronie Zamawiającego.Miejscem przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych będzie Puńsk.Wykonawca zakupi materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia w kwocie 8.000,00zł.Zamawiający wskaże Wykonawcy obiekt na którym będą odbywać się zajęcia praktyczne w ramach szkolenia.Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: wrzesień - październik 2013r., przy czym Zamawiający wymaga aby maksymalny czas trwania szkolenia wyniósł 16 dni szkoleniowych i obejmował 120 godzin, w tym: 20 godzin teorii i 100 godzin praktyki. Zastrzega się aby harmonogram szkolenia został tak ułożony aby w każdym miesiącu realizacji szkolenia odbyło się nie mniej niż 32 godziny zająć. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). Program szkolenia musi zawierać informacje o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r., Nr 177, poz. 1193) oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zmianami). Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu Monter ociepleń budynków (kod zawodu 712301). Program kursu Monter ociepleń budynków powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:Cele, metody i zasady ocieplania budynków, zasady BHP i ppoż.,technologia dociepleń budynków, organizacja stanowiska pracy, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, przygotowanie podłoża pod termoizolacje,wykonywanie termoizolacji z płyt z wełny mineralnej, przyklejanie płyt styropianowych oraz mocowanie za pomocą kołków, wykańczanie termoizolacji, wzmacnianie naroży, stosowanie tynków, zajęcia praktyczne. UWAGA: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas szkolenia. Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne.Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych. Wykonawca w cenie kursu zakupi niezbędną odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej (co najmniej: spodnie, buty, bluzy z długim rękawem). Odzież po zakończeniu kursu przejdzie na własność uczestników. Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt Zamawiającego zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku - monter ociepleń budynków. Koszty badań lekarskich nie powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a)warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska,b)kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia oraz nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia,c)salę szkoleniową lub pracownię zlokalizowaną na terenie miasta Puńsk - gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek - wyposażoną w sprzęt audiowizualny, oraz inny niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia Monter ociepleń budynków dla grupy minimum 8 osób,d)nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik - format A-4, długopis a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. e)bufet kawowy podczas realizacji kursu, tj.: co najmniej kawa/herbata, cukier oraz napoje zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie również:a) zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności,b)przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności,c) współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć,d)zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia łącznie z wykonaniem fotografii,e)na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety (Załącznik nr 7 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia.f)prowadzić odpowiednią dokumentację: imienne listy obecności na każdych zajęciach, dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, lista potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie, protokół z egzaminu,15. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:a) nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie,b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych,c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:a) oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników wraz z analizą wyników oceny,b) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;c) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia;d) kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;e) kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;f) kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;g) kserokopii protokołu z egzaminu, i) kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;j) oryginału listy potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych,l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatycznesnłużące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w umowie dotyczących przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili rozpoczęcia postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sejny.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, pokój nr 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SEJNY
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Sejny w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym W Sejnach od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.