Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Kraków: Dostawa i montaż wyposażenia dla Laboratorium Wysokich Napięć
Numer ogłoszenia: 178521 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Laboratorium Wysokich Napięć.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Laboratorium wysokich Napięć obejmujące swym zakresem dostawę podstawowych urządzeń probierczych, pomiarowych oraz innych stanowiących wyposażenie stanowisk laboratorium Wysokich Napięć, montaż z podłączeniem (zainstalowaniem) dostarczonych urządzeń, przystosowanie pomieszczenia (obiektu) w celu zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania laboratorium Wysokich Napięć.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e - załącznik nr 6 do specyfikacji, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany Odbiorcy/Użytkownika - w przypadku jego zmiany bądź zmiany dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres , w którym z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; 3) przedłużenia terminu wykonania umowy - o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania; 4) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 5) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 6) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawarcia tejże umowy w terminie krótszym niż 30 dni przed ostatecznym terminem jej realizacji, o którym mowa w § 2 w taki sposób, żeby Wykonawcy zapewnić 30 dni na jej realizację licząc od daty podpisania umowy 2. Zamawiający może, wedle własnego uznania na prośbę Wykonawcy wyrazić zgodę na przedłużenie terminu realizacji umowy, o okres nie dłuższy niż 7 dni. Za okres tak przedłużonego terminu dostawy nie nalicza się kar umownych. Przedłużenie terminu z przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie, jest dopuszczalne w całym okresie obowiązywania umowy tylko raz. 3. Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 11 ust. 3 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 30.12.2014 roku, gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych, bądź będzie niezbędne do przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie. 4. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 24 - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestaw manipulatorów z siłowym sprzężeniem zwrotnym ze sterownikiem
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzenia do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.