eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaPoprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego, tj. sprzętu do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego (część 1 zamówienia) oraz aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Położniczo- Ginekologicznego (cześć 2 zamówienia).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Ostrołęka: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego, tj. sprzętu do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego (część 1 zamówienia) oraz aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Położniczo- Ginekologicznego (cześć 2 zamówienia).
Numer ogłoszenia: 178526 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce , Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7652122, faks 29 7604569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego, tj. sprzętu do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego (część 1 zamówienia) oraz aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Położniczo- Ginekologicznego (cześć 2 zamówienia)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pod nazwą Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego, tj. sprzętu do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego (część 1 zamówienia) oraz aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Położniczo- Ginekologicznego (część 2 zamówienia). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 2 - Formularz cenowy. Niespełnienie parametrów określonych w załączniku nr 1 będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy z najwyższą starannością, przy zachowaniu zasad współczesnej wiedzy technicznej i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Realizacja projektu: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego w ramach Priorytetu VII. Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1. Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9, 33.12.30.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla 1 części zamówienia: 4 600,00 zł. (słownie: cztery tysiące sześćset złotych). 2) dla 2 części zamówienia: 9 150,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Powszechna Kasa Oszczędności - Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku : 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Kasie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II 120 A w Ostrołęce, II piętro. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu wpłaty wadium uważa się uznanie rachunku zamawiającego. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przetargu oraz podać nr swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 12. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w przedmiocie zamówienia; 1.1.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia 1.2.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum 1 dostawę aparatury medycznej: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto; 1.2.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wykazu wg Załącznika nr 5 do SIWZ wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać: minimum 1 dostawę aparatury medycznej: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto. Dowodami, o których mowa wyżej są: a) poświadczenia potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w punkcie a) - uzasadnienie należy dołączyć do oferty. 3) przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów udowadniających, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów udowadniających, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów udowadniających, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia 1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca będzie posiadał środki finansowe w kwocie: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto za jedno i wszystkie zdarzenia, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto za jedno i wszystkie zdarzenia. 1.4.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych w kwocie: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia się Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej: dla części 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto za jedno i wszystkie zdarzenia, dla części 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto za jedno i wszystkie zdarzenia. 4) przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów udowadniających, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Dla wyrobów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia: dokumenty dopuszczenia do obrotu dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - aktualne na dzień składania ofert. Deklaracja zgodności lub certyfikaty CE oferowanych modeli i typów urządzeń - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. Wpisy do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenia/powiadomienia oferowanych modeli i typów urządzeń, jeśli są wymagane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r.(Dz.U. 2010.107.679 ze zm.) - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. 2) Dla wyrobów nie medycznych stanowiących przedmiot zamówienia: dokumenty dopuszczenia do obrotu dla przedmiotu zamówienia - aktualne na dzień składania ofert. 3) Dane techniczne oraz instrukcje obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim. 2. Ponadto oferta musi zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Zestawienie warunków/parametrów wymaganych, granicznych i ocenianych dla przedmiotu zamówienia. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz ofertowy. 4) Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 10
  • 3 - Gwarancja minimum 24 miesiące - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1 zamówienia 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę; 2) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, 3) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 4) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, 6) Zmiana terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Część 2 zamówienia 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę; 2) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, 3) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 4) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, 6) Zmiana terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, sekretariat, pok. nr 219, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Realizacja projektu: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce poprzez zakup specjalistycznego wyposażenia medycznego w ramach Priorytetu VII. Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1. Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do nieinwazyjnej diagnostyki układu krążenia dla Oddziału Kardiologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 10
    • 3. Gwarancaja minimum 24 miesiące - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat ultrasonograficzny dla Oddziału Położniczo-Ginekologicznego wraz z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat ultrasonograficzny dla Oddziału Położniczo-Ginekologicznego wraz z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 10
    • 3. Gwarancja minimum 24 miesiące - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.