Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Legionowo: Przebudowa w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni i parkingów w ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego na odcinku od ulicy Piotra Wysockiego do ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 178527 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni i parkingów w ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego na odcinku od ulicy Piotra Wysockiego do ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Legionowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni i parkingów w ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego na odcinku od ulicy Piotra Wysockiego do ulicy gen. Józefa Sowińskiego Legionowie. 2. Wykonanie remontu nawierzchni jezdni i parkingów obejmujące : - wymianę krawężników betonowych wtopionych; -wymianę krawężników betonowych wzdłuż azyli sąsiadujących z rondem na krawężniki drogowe; -wymianę elementów prefabrykowanych odwodnia przykrawężnikowego na kostkę betonową; -przebudowę zatoki autobusowej i dostosowanie do natężenia ruchu KR 5; -przebudowę miejsc postojowych (parkingów) z częściowym wykorzystaniem materiału rozbiórkowego; -przebudowę zjazdów z dostosowaniem do lokalnych warunków; -regulację wysokościową elementów urządzeń obcych sieci; -frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni (średnia grubośc 4 cm); -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 2 cm; -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 S 50/70 grubości 4; - roboty porządkowe; -prowadzenie czasowej organizacji ruchu; -wykonanie stałej organizacji ruchu; -sporządzenie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac remontowych, - uprzątnięcie terenu po budowie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp o maksymalnej wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego dotyczącego przebudowy w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni i parkingów w ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego na odcinku od ulicy Piotra Wysockiego do ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Legionowie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót polegających na remoncie nawierzchni jezdni asfaltowej o łącznej powierzchni min. 5 000 m2;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania co najmniej: - 1 rozściełaczem do mieszanek mineralno-asfaltowych; - 1 skrapiarką; - 2 walcami stalowymi gładkimi; - 4 samochodami samowyładowczymi z przykryciem lub zamontowanymi termosami; - 1 zamiatarką lub 4 szczotkami mechanicznymi; - 2 zagęszczarkami płytowymi wibracyjnymi lub 1 walcem wibracyjnym;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania, wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy; 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót o wartości większej niż 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 umowy, b) winy ZAMAWIAJĄCEGO, c) nieprzewidzianych przez strony okoliczności, d) koniecznych dodatkowych uzgodnień lub uzyskania dodatkowych decyzji, e) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na skutek wydanych decyzji pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, o czas potrzebny do dokonania zmian, f) gdy, zaistnieje potrzeba wykonania dodatkowych robót budowlanych, ale wyłącznie o czas ich prowadzenia, jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, g) działania osób trzecich (protestów okolicznych mieszkańców, stowarzyszeń), które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac, h) wystąpienia zdarzeń, na które podmioty uczestniczące w realizacji zadania inwestycyjnego nie mają wpływu, takich jak zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca zachowanie technologii robót czy kontynuację prac, zdarzenia o charakterze katastrof, i) wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych dla robót konstrukcyjnych i zewnętrznych, to jest gdy opady deszczu trwają powyżej 60 mm na dzień, wg danych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej dla pomiarów dokonanych w Legionowie. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: -śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, -nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy, -rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków. 3. Dopuszcza się zmianę osoby kierownika robót w trakcie realizacji umowy pod warunkiem posiadania przez nowego kierownika robót wymaganych przez ZAMAWIAJĄCEGO uprawnień. 4. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w przypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Prawo zamówień publicznych, to w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Dopuszcza się zmiany dla Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, którzy nie spełniali warunków udziału w postępowaniu na które zasoby Wykonawca się nie powoływał na zasadach określonych w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, w zakresie: a) rezygnacji z Podwykonawcy b) zmiany Podwykonawcy c) wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez Zamawiającego do osobistego wykonania przez Wykonawcę. d) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała takiego wskazania. 6. Dopuszcza się zmiany dalszych Podwykonawców w zakresie ust.4 pkt a,b i c rezygnacji z dalszego Podwykonawcy, zmiany dalszego Podwykonawcy, wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy dalszego Podwykonawcy. 7.Zmiany określone w ust.3, ust.4 i ust.5 muszą spełniać wymagania określone w § 9 niniejszej umowy. 8.Dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pisemny wniosek WYKONAWCY. 9.Dopuszcza się zamianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawek podatkowych, wprowadzonych stosownymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pok. 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.10.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług polegających na opróżnianiu pomieszczeń ze składników rzeczowych majątku ruchomego z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.