To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Olsztyn: Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D
Numer ogłoszenia: 178531 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98649 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego, w ramach której należy dostarczyć: 1. Krzesło biurowe na metalowej podstawie - wyściełane 240 szt., 2. Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełane 168 szt., 3. Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany 50 szt., 4. Regał biurowy 1-segmentowy (nadstawka z drzwiczkami) 50 szt., 5. Regał biurowy 1-segmentowy (nadstawka z półkami) 50 szt., 6. Biurko 70 szt., 7. Stolik pod komputer 70 szt., 8. Szafa ubraniowa 2 drzwiowa 80 szt. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 25 WOG w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianych krzeseł biurowych na metalowej podstawie - twardych (poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia) do wysokości posiadanych środków finansowych, przeznaczonych na realizację zamówienia, lecz nie więcej niż o 30%. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: (minimum 24 - maksimum 36 miesięcy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
- Zakład Produkcji Mebli MEBLEX Grzegorz Obuchowicz, ul. Barczewskiego 18, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131238,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149927,16
Oferta z najniższą ceną: 149927,16 / Oferta z najwyższą ceną: 311977,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Raport oddziaływania na środowisko przebiegu drogi ekspresowej S16 Mrągowo-Orzysz-Ełk w wariancie C
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 120 Mg
- ,,Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla 6 odcinków dróg wojewódzkich"
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługa cateringowa
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy Czernica z podziałem na III części
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.