To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Wrocław: UMW/AZ/PN40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A Kserokopiarki i urządzenia kopiujacodrukujące Część B Telefaksy
Numer ogłoszenia: 178605 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110761 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A Kserokopiarki i urządzenia kopiujacodrukujące Część B Telefaksy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Warunki gwarancyjne i serwisowe, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczany będzie przedmiot zamówienia: Dostawa na podstawie zamówień podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW przekazanych pisemnie (list, faks, e mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat, przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zgłosze nia, w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni i na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy równoważny, trzy naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wy miany na nowy równoważny. Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i konserwację urządzeń co 30 000 kopii w okresie gwarancji. Wykonawca dokona przeglądu i konserwacji urządzenia w ciągu 14 dni od momentu przesłania przez Zamawiającego zgłoszenia o konieczności wykonania przeglądu i konserwacji. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór załącznik nr 1 A B do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.10 - Telefaksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kserokopiarki i urządzenia kopiująco - drukujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293269,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393238,38
Oferta z najniższą ceną: 393238,38 / Oferta z najwyższą ceną: 426797,70
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Telefaksy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24026,82
Oferta z najniższą ceną: 24026,82 / Oferta z najwyższą ceną: 24686,10
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.