eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiUzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Łomianki: Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.
Numer ogłoszenia: 178645 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58433 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki, obejmująca:Odtworzenie oznakowania poziomego:Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Malowanie masą, chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego i czerwonego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Uzupełnienie lub wymiana: Słupków, - średnica 2, ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym lub białym. Montaż słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm . Słupek w dolnej części umieszczony w stopie fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm. Znaków drogowych i tablic informacyjnych - wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować trwałość i nienaruszalność konstrukcji.Tabliczek z nazwami ulic (wzór w załączeniu) wraz z uchwytami - jednostronnych lub dwustronnych. dwustronnych - połączonych ze sobą trwale, w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w taki sposób, by demontażu niemożna było dokonać bez pomocy innych narzędzi. wykonanych z blachy aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia pierwszej generacji, siedmio letnia). wymiary tabliczek - szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości) nazwy ulicy. Napis; główny - czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru CMYK u dołu tabliczki - czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne) o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. Znaków drogowych, tablic i tabliczek z nazwami ulicy - wykonanych na zdemontowanym oznakowaniu, wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami (znaki i tablice drogowe), wyklejenie folią odblaskową wg wzoru określonego dla tabliczek z nazwami ulic ( tabliczki z nazwami ulic). Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic. Regulacja znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic - ustawienie znaku/tabliczki z nazwą ulicy, dokręcenie śrub mocujących. Przycinanie gałęzi które zasłaniają znaki. Regulacja słupków Sporządzenie protokołu przeglądu z wyszczególnieniem wykonanych prac oraz wykazem niezgodności z organizacją ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji robót przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania prac, w tym zapewnienia własnych znaków, słupków, tabliczek i tablic 2. Niezwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w przypadku zgłoszenia uszkodzenia oznakowania ulicznego w szczególności (w formie telefonicznej lub faxem) przez Zamawiającego, w imieniu którego, mogą występować osoby wskazane w umowie oraz Straż Miejska w Łomiankach. 3. Zapewnienie i utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy brygadami realizującymi prace a osobami wskazanymi w umowie lub Strażą Miejską w Łomiankach. 4. Prowadzenia ewidencji wykonanych prac i dostarczenia Zamawiającemu comiesięcznego raportu wykonanego przeglądu do 07 dnia każdego miesiąca comiesięcznego raportu napraw zawierającego miejsca montażu i rodzaju oznakowania, łącznego zestawienia wykonywanych z podziałem na rodzaj zamontowanych znaków i wykonywanych usług, kopii ewidencji przyjmowanych zgłoszeń z rozliczanego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 6-7..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZM WIMET Zbigniew Wiśniewski Sp. j., ul Krucza 2, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439023,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 392788,20

  • Oferta z najniższą ceną: 392788,20 / Oferta z najwyższą ceną: 678760,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.