To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Katowice: Dostawa wyposażenia medycznego
Numer ogłoszenia: 178649 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113471 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia medycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego Zad.1 - Prowadnice wielorazowe do trudnych intubacji typu Bougie dla Bloku Operacyjnego I i II Oddziału Kardiochirurgii Zad. 2 - Narzędzia operacyjne dla Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Zad. 3 - Sprzęt medyczny do zabiegów ortopedycznych dla Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Zad. 4 - Pasy TORAKO Zad. 5 - Kieliszki szklane Zad. 6 - Szafki przyłóżkowe dla Oddziału Laryngologii Zad. 7 - Szczotki do rurek tchawicznych dla Oddziału Laryngologii Zad. 8 - Rurki tracheostomijne dla Oddziału Laryngologii Zad. 9 - Instrumentarium dla Zakładu Endoskopii Zad. 10 - Zestaw do opaskowania żylaków przełyku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b i 4 do SIWZ. 3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zadań: 1 - 4, 6, 8 - 10 1) oferowany wyrób medyczny musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2) oferowany wyrób medyczny musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 oraz z 2011 r. Nr 102, poz. 586), 3) oferowany wyrób medyczny musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zadania nr 1: 1) oferowany wyrób medyczny musi posiadać możliwość dezynfekcji 2) oferowany wyrób medyczny musi być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą (data produkcji - dokument potwierdzający, etykieta na opakowaniu) 3) do oferowanego wyrobu medycznego musi być dołączona instrukcja producenta w języku polskim, która powinna zawierać informacje o odpowiednich procesach pozwalających na ponowne, bezpieczne użycie tj. czyszczenie, dezynfekcja, pakowanie, sterylizacja i testowanie sprzętu Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zadań: 2, 3, 8, 9 1) oferowany wyrób medyczny musi być fabrycznie nowy, nie regenerowane, nie używane, produkcja nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą (data produkcji - dokument potwierdzający, etykieta na opakowaniu) 2) oferowany wyrób medyczny musi posiadać możliwość mycia w myjni ultradźwiękowej, w myjniach dezynfektorach, sterylizacji parowej w autoklawach w parametrach 134° w czasie 7 minut 3) minimalny okres gwarancji na oferowany wyrób medyczny 24 miesiące. Gwarancja powinna obejmować wszelkie uszkodzenia wynikłe z normalnego użytkowania w okresie objętym gwarancją (korozje, uszkodzenia, wady). 4) do oferowanego wyrobu medycznego musi być dołączona instrukcja producenta w języku polskim, która powinna zawierać informacje o odpowiednich procesach pozwalających na ponowne, bezpieczne użycie tj. czyszczenie, dezynfekcja, pakowanie, sterylizacja i testowanie sprzętu Wymagania Zamawiającego określa również Załącznik nr 2b i 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad.1 - Prowadnice wielorazowe do trudnych intubacji typu Bougie dla Bloku Operacyjnego I i II Oddziału Kardiochirurgii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME Sp. z o.o., Sp. K., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5250,00
Oferta z najniższą ceną: 5250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zad. 5 - Kieliszki szklane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia MedycznegoZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7750,00
Oferta z najniższą ceną: 7750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zad. 6 - Szafki przyłóżkowe dla Oddziału Laryngologii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLTER Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14900,00
Oferta z najniższą ceną: 14900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zad. 8 - Rurki tracheostomijne dla Oddziału Laryngologii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL WROCŁAW S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24881,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24515,68
Oferta z najniższą ceną: 24515,68 / Oferta z najwyższą ceną: 24515,68
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zad. 9 - Instrumentarium dla Zakładu Endoskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL - MED Paweł Jabłonka, Pieńków 61B, 05-152 Czosnów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10510,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7950,00
Oferta z najniższą ceną: 7950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8006,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zad. 10 - Zestaw do opaskowania żylaków przełyku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL - MED Paweł Jabłonka, Pieńków 61B, 05-152 Czosnów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 668,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 800,00
Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.