Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Zakopane: Druk materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 178666 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego , ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk materiałów promocyjnych 1) Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej Zakopane 2012 1. Folder - format: A5 w układzie poziomym - Papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 250g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 28 stron - nakład: 1,2 tys. szt. 2. plakat - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200 g - nakład: 50 szt. 3. zaproszenie - format: 2xDL w układzie pionowym, składany na pół - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 200 szt. 2)44. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich Zakopane 2012 1. Folder - format: A4 w układzie pionowym - papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 250g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 24 stron - nakład: 2 tys. szt. 2. Plakat główny - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200 g - nakład: 50 szt. 3. afisz z programem koncertów wersja polska - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 50 szt. 4. afisz z programem koncertów wersja angielska, - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 40 szt. 5. afisz z wykazem otwartych pracowni - format: A3 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 50 szt. 6. Plakat dziecięcy, - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 30 szt. 7. Plakat - Powożenie - format: B2 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 30 szt. 8. Zaproszenie - format: 2xDL w układzie pionowym, składany na pół - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 400 szt. 9. Ulotka - format: A4 w układzie pionowym, składany na 3 - papier: kreda połysk, gramatura min. 170 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 1 tys. szt. 10. Ulotka -mapka - format: A4 w układzie pionowym, składany na 3 - papier: kreda połysk, gramatura min. 170 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 500 szt. 11. Bilety - wymiary: 170 x 70 mm - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - performacja - nakład: 3 rodzaje po 800 szt. 12. Broszura - format: 2xDL w układzie pionowym - papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 170g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 8 stron - nakład: 100 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy usługi druku, których wartość wynosiła minimum 30 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej Zakopane 2012, 1.Folder - format: A5 w układzie poziomym - Papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 250g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 28 stron - nakład: 1,2 tys. szt. 2. plakat - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200 g - nakład: 50 szt. 3. zaproszenie - format: 2xDL w układzie pionowym, składany na pół - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 44. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich Zakopane 2012, 1. Folder - format: A4 w układzie pionowym - papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 250g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 24 stron - nakład: 2 tys. szt. 2. Plakat główny - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200 g - nakład: 50 szt. 3. afisz z programem koncertów wersja polska - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 50 szt. 4. afisz z programem koncertów wersja angielska, - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 40 szt. 5. afisz z wykazem otwartych pracowni - format: A3 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 50 szt. 6. Plakat dziecięcy, - format: B1 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 30 szt. 7. Plakat - Powożenie - format: B2 - druk: midsolwentowy (jakość fotograficzna 720 dpi) full kolor - papier: gramatura min. 200g - nakład: 30 szt. 8. Zaproszenie - format: 2xDL w układzie pionowym, składany na pół - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 400 szt. 9. Ulotka - format: A4 w układzie pionowym, składany na 3 - papier: kreda połysk, gramatura min. 170 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 1 tys. szt. 10. Ulotka -mapka - format: A4 w układzie pionowym, składany na 3 - papier: kreda połysk, gramatura min. 170 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - nakład: 500 szt. 11. Bilety - wymiary: 170 x 70 mm - papier: kreda połysk, gramatura min. 200 g CMYK 4/4 - druk dwustronny - performacja - nakład: 3 rodzaje po 800 szt. 12. Broszura - format: 2xDL w układzie pionowym - papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 170g CMYK 4/4 - Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 135 g CMYK 4/4 - Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki - ilość stron: okładka 4 strony, środek 8 stron - nakład: 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Zakup 3000 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Modernizacja II piętra Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem
- Dostawa implantów kręgosłupowych -stabilizacja piersiowo - lędźwiowa oraz stabilizacja odcinka szyjnego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego dla KP PSP w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.